Descriere
Alegeti cu incredere serviciul de contabilitate magazin online
Care sunt costurile
Pentru contabilitate magazin online veti avea de achitat in functie de volumul de operatiuni contabile:
- ✓ Firma fara activitate ➤ 70 de lei + TVA
- ✓ Intre 0 si 10 inregistrari contabile ➤ 250 de lei + TVA
- ✓ Intre 11 si 50 inregistrari contabile ➤ 350 de lei + TVA
- ✓ Intre 51 si 75 inregistrari contabile ➤ 450 de lei + TVA
- ✓ Intre 76 si 100 inregistrari contabile ➤ 550 de lei + TVA
- ✓ Intre 101 si 150 inregistrari contabile ➤ 600 de lei + TVA
Ce servicii sunt incluse
- ✓ Evidenta contabila intocmita de un expert contabil
- ✓ Depunere declaratii
- ✓ Consultanta fiscala
- ✓ Depunere bilant
Va recomandam sa aduceti documentele pentru contabilitate magazin online in primele 5 zile ale lunii.
Puteti beneficia de serviciul de salarizare personal impreuna cu cel de contabilitate magazin online
Pentru evidenta contabila a salariatilor onorariile pornesc de la 50 de lei/luna si beneficiati de urmatoarele:
- ⮚ Inregistrarea contractelor de munca
- ⮚ Evidenta platii orelor suplimentare
- ⮚ Calcularea concediilor de odihna
- ⮚ Orice alte operatiuni aferente salarizarii personalului
Va oferim si infiintarea unei firme noi
Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:
Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de contabilitate magazin online
Consultanta fiscala si contabilitate magazin online
Magazinele online au inceput sa castige teren in fata celor fizice din ce in ce mai mult. Studiile arata ca in anii anteriori, vanzarile online au depasit cumparaturile fizice din magazine, astfel tot mai multe persoane au inceput sa isi mute activitatea pe internet, avand costuri mai mici de intretinere, dar si clienti mai multi.
In ziua de azi alegerea unui magazin online este prima alegere a oricarui intreprinzator incepator, deoarece se poate realiza rapid cu un buget mai mic si poate evolua in functie de strategia de marketing pe care o aplica.
In acest tip de activitate promovarea magazinului si al produselor sunt esentiale. Magazinele fizice, stradale ofera trecatorilor panouri publicitare pentru a fi vazute de la distanta. In schimb in online, publicitatea prin Google Ads si pe retelele de socializare este obligatorie pentru a transmite publicului tinta ce doriti sa le oferiti. Influencerii sunt unul dintre cele mai bune moduri de a va face cunoscuti, acestia avand o legatura stransa cu urmaritorii lor si putand sa sugereze produsele din magazinul dumneavoastra. In planul de afaceri este bine sa cuprindeti o suma pentru campania de promovare, altfel nu veti avea vizibilitate si vanzarile vor fi aproape de 0.
Un plus foarte mare pentru magazinele online este acela ca va puteti vinde produsele in orice colt al lumii, trebuind doar sa realizati cateva formalitati pentru a permite tranzitarea internatioanala a comenzilor primite.
Pret si durata contabilitate firma vanzare online
Contabilitatea este esentiala pentru orice firma, dar si obligatorie conform legii. Pe langa aceasta obligatie este si necesara pentru a putea gestiona cheltuielile si veniturile, astfel stiind in permanenta in ce stadiu se afla societatea dumneavoastra.
Cu ajutorul contabililor experti din cadrul firmei noastre va putem oferi consultata si servicii de contabilitate S.R.L. magazin online, pentru a putea desfasura activitate legal si fara probleme. Mai ales in cazul unui magazin online, care de regula marfa care se achizitioneaza pentru vanzare este din afara tarii, va trebui sa fie gestionata foarte bine.
In plus toate cheltuielile pentru promovare trebuie raportate, indiferent ca lucrati cu o firma de publicitate, influenceri sau investiti in Google Ads.
Veti avea nevoie la societate in cazul vanzarilor externe si de mai multe conturi la banca in diverse monede pentru ca plata comenzilor sa fie realizata rapid, astfel si gestiunea contabila va fi mai complexa. De aceea recomandam tuturor mai ales pentru acest tip de activitate sa colaboreze cu firma noastra specializata din Bucuresti, avand o experienta bogata si diversificata.
Experienta vasta si cererea clientilor ne-au ajutat sa construim cateva pachete de preturi in functie de activitatea oricarui tip de firma.
- Preturi pentru contabilitate firma magazin online fara activitate ⮚ 70 lei + TVA / luna;
- Contabilitate magazin online cu un numar de inregistrari contabile cuprins intre 0 – 10 pe luna ⮚ 250 lei + TVA / luna;
- Preturi pentru evidenta contabila magazin online cu 11 – 50 inregistrari contabile ⮚ 350 lei + TVA / luna;
- Preturi pentru contabilitate magazin online cu 51 – 75 inregistrari contabile ⮚ 450 lei + TVA / luna;
- Preturi pentru contabilitate S.R.L. magazin online cu 76 – 100 inregistrari contabile ⮚ 550 lei + TVA / luna;
- Preturi pentru contabilitate firma vanzare online cu 101 – 150 inregistrari contabile ⮚ 600 lei + TVA / luna.
In functie de raportarile lunare ne puteti contacta pentru o oferta personalizata si pentru a va detalia toate oferte noastre, pentru a va ajuta sa scapati de aceasta problema, sa nu va mai ocupe timp si sa fiti sigur de calitatea actelor realizate, dar si transmiterea acestora in timp util la A.N.A.F. pentru a evita penalizarile.
Un magazin online este o afacere de succes intr-un domeniu cu posibilitati mari de crestere.
Viitorul este in ecommerce, astfel cu cat activitatea dumneavoastra va incepe mai repede, cu atat veti putea ocupa un anumit procent din piata cu produsele sau serviciile pe care doriti sa le oferiti.
Gestionarea personalului angajat din cadrul magazinului online
Pe langa contabilitate firma magazin online, va trebui sa tineti si o gestiune a angajatiilor. Si in acest sens, firma noastra din Bucuresti va este alaturi, costul fiind de 50 de RON per angajat, fiind incluse toate documentele necesare, dar si modificarile care pot aparea de la o luna la alta. Documentatia va fi trimisa lunar la Inspectoratul Teritorial de Munca I.T.M. prin Revisal, pentru a putea plati impozitele eferente.
Impozitele unui angajat sunt urmatoarele:
- impozit pe salariu – 10% baza impozabila;
- contributie la sanatate – 10% din salariu brut;
- contributie la fondul de pensii – 25% din salariu brut;
- contributie asiguratorie pentru munca – 2,25% din salariu brut.
Va oferim recomandarea noastra pentru solutia tehnica de ecommerce
Infiintare magazin online S.R.L. vs P.F.A.
Primul pas pentru a va deschde un magazin online este alegerea si inregistrarea unei entitati juridice. Cele mai comune alegeri pentru acest tip de activitate sunt societatea cu raspundere limitata (S.R.L.) si persoana fizica autorizata (P.F.A.).
Fiecare dintre acestea au avantaje si dezavantaje, bineinteles in functie si de amploarea de inceput a noului magazin. Astfel vom detalia cateva avantaje si dezavantaje pentru fiecare in parte pentru a putea lua o decizie inainte de a infiinta una dintre aceste tipuri de societati.
Avantaje infiintare si contabilitate magazin online tip S.R.L.
- impozitul pentru S.R.L. este de 1% la infiintare, fiind un plus pentru intreprinzatorii la inceput de drum;
- S.R.L.-ul ofera protectie patrimoniala asociatiilor in cazul unor datorii; acestia nu trebuie sa raspunda cu bunurile personale, doar cu cele din cadrul firmei;
- nu exista limite pentru alegerea codurilor C.A.E.N. ca in cazul altor entitati precum P.F.A., I.I.;
- membrii unui S.R.L. pot fi persoane fizice, cat si juridice;
- nu este nevoie de diploma pentru a demonstra abilitatea profesionala cum este in cazul unei persoane fizice autorizate P.F.A.
- se poate alege intre impozitul de 16% din profit si cel de 1% din venit in cazul in care veniturile realizate intr-un an fiscal sunt sub 500.000 euro si exista minim 1 salariat cu norma intreaga;
- serviciul de inregistrare societate cu raspundere limitata se realizeaza rapid si costuri mici sau chiar gratuit in cazul platii pe minim 3 luni in avans pentru tinerea contabilitatii firmei dumneavoastra (taxele de notariat si Registrul Comertului va trebui sa le achitati);
- capitalul social minim este de 1 leu / asociat;
- puteti fi angajat al propriei firme;
- posibilitatea retragerii dividendelor pentru profitul realizat.
Dezavanaje infiintare si contabilitate firma comert electronic tip S.R.L.
- responsabilitate in fata legii cu activitatea firmei (acte contabile);
- in cazul dizolvarii unei societati comerciale cu raspundere limitata, aceasta poate dura cel putin 2 luni si vor trebui platite toate datoriile;
- impozitele si datoriile pe care firma nu le poate realiza se vor retine din dividende;
- se platesc 8% impozit pe dividende;
- plata T.V.A.-ului (in cazul in care sunteti platitor de T.V.A.)
- recuperarea T.V.A.-ului este un proces de durata cu multe acte contabile care sa demonstreze corectitudinea inregistrarii acestuia.
Avantaje infiintare si contabilitate magazin online tip P.F.A.
- infiintarea unui P.F.A. nu este la fel de costisitoare ca in cazul unui S.R.L. (nu se mai achita taxa de publicare in Monitorul Oficial, care porneste de la 128 lei + TVA);
- administrarea entitatii este mai usoara;
- un P.F.A. se poate radia mult mai simplu si rapid decat in cazul unui S.R.L.
- profitul poate fi retras imediat de fiecare data cand se doreste;
- taxele obligatorii pentru un P.F.A. sunt urmatoarele:
- 10% impozit pe venitul net pe care il realizati (diferenta dintre incasari si cheltuieli);
- contributiile pentru pensie (CAS) si asigurare medicala (CASS) difera in functie valorile incasarilor:
- Pentru venituri sub 18.000 de lei/an, taxele CAS si CASS sunt zero;
- Pentru venituri între 18.000 – 36.000 de lei/an, taxa CAS este zero (este opțional), iar taxa CASS de 1.800 de lei;
- Pentru venituri între 36.000 – 72.000 de lei/an, taxa CAS este 9000 de lei, iar taxa CASS de 3.600 de lei;
- Pentru venituri mai mari de 72.000 de lei/an, taxa CAS este 18.000 de lei, iar taxa CASS de 7.200 de lei;
Dezavanaje infiintare si contabilitate platforma ecommerce tip P.F.A.
- numarul maxim de angajati pe care o persoana fizica autorizata poate sa o detina este de trei, fata de un S.R.L. unde numarul angajatilor nu are limita legala.
- atestarea pregatiri profesionale este necesara pentru deschiderea unei astfel de forme juridice, unde in cazul inregistrare S.R.L. acest lucru nu este necesar;
- In cazul in care exista datorii, persoana fizica este raspunzatoare de ele, fata de S.R.L. unde raspunderea este limitata la bunurile firmei;
- Dezvoltarea este una limitata, fata de un S.R.L.;
- Nu toate codurile C.A.E.N. pot functiona pentru un P.F.A. restrictiile fiind:
- 4910 – Transporturi interurbane de calatori pe calea ferata;
- 8553 – Scoli de conducere (pilotaj) – exceptie: permis P.F.A., numai cu mentiunea instructor auto;
- 2020 – Fabricarea pesticidelor si a altor produse agrochimice;
- 4675 – Comert cu ridicata al produselor chimice;
- 8010 – Activitati de protectie si garda;
- 5229 – Alte activitati anexe transporturilor;
- 6621 – Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;
- 6622 – Activitati ale agentilor si brokerilor de asigurari;
- 6629 – Alte activitati auxiliare activitatilor de asigurari si fonduri de pensii;
- 2051 – Fabricarea explozivelor;
- 6430 – Fonduri mutuale si alte entitati financiare similare;
- 6499 – Alte intermedieri financiare n.c.a.
Numar (cod) EORI pentru fiscalitate si contabilitate magazin online
Un magazin online ca sa aiba un succes garantat trebuie sa se extinda si in afara granitelor. Vanzarile intracomunitare sunt preferate de majoritate magazinelor online, deoarece acestia poate sa capteze mai multi clienti din diferite tari.
Si marfa pe care acestia o achizitioneaza de regula este cumparata din fabrici al caror activitate o au in alte tari, deoarece calitatea este mult mai buna, pretul este avantajos si produsele sunt in trend. Pentru a putea achizitiona si vinde produse in afara tarii, va trebui sa aveti un cod EORI. Acest cod de regula este format din maxim 15 caractere incepand cu RO urmata de numarul de indentificare fiscala aflat pe certificatul unic de inregistrare al societatii.
Pentru persoanele fizice, pe langa RO se va adauga CNP-ul acestora. Codul EORI a fost introdus pentru ca tarile sa aiba un control mai bun asupra marfurilor / pachetelor care tranziteaza tarile.
Pretul pentru eliberarea codului EORI pentru persoane juridice sau persoane fizice este de 300 de lei si poate fi gata in doar 2 zile.
Nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile despre cum va putem ajuta, castigand timp liber pentru dumneavoastra si familie.
Numire / revocare administrator firma
Un magazin online poate fi o provocare daca nu aveti cunostiinte despre acest domeniu. In acest sens puteti angaja o persoana abilitata pentru a va ajuta sa managerieze site-ul dumneavoastra pentru a incepe cat mai rapid sa intre pe profit.
Exista mai multe motive pe care anumite persoane le aleg sa numeasca un administrator pentru firma lor:
- nu aveti timp pentru conducerea afacerii;
- nu aveti cunostinte despre aceasta activitate;
- pe parcursul activitatii ati intampinat probleme de gestiune.
Revocarea administratorului se poate face oricand la fel ca si numirea. Va putem ajuta si in aceste situatii, pentru a rezolva in timp util numirea sau revocarea unui administrator. Pretul pentru acest serviciu este de 350 de lei + TVA (se adauga taxe de 128 lei + TVA) si poate fi realizat rapid, in 30 de minute.
Avantajele de a lucra cu o companie specializata pentru contabilitate firma vanzare online
O firma specializata va poate ajuta sa castigati timp, care in afaceri este foarte pretios, pentru a va concentra la esenta activitatii dumneavoastra. Orice societate de succes nu poate functiona doar cu o singura persoana care sa se ocupe de toate detaliile din cadrul acesteia. Intr-o firma este nevoie de multe abilitati si cunostinte diferite pentru a reusi.
Contabilitate S.R.L. magazin online este una dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere, la fel ca managementul activitatii. Pentru un magazin online, administratorul va trebui sa se ocupe de achizitie, ambalare, livrare si facturare. In plus, trebuie sa actualizeze mereu produsele pe site si stocurile pentru a putea atrage noi clienti.
Dupa cum se observa sunt multe lucruri de facut intr-un timp foarte scurt. Astfel, firma noastra din Bucuresti va poate scapa de cateva dintre aceste aspecte, putand sa se ocupe integral de partea contabila si nu numai:
- 🗹 realizarea actelor lunare sau trimestriale in functie de activitatea firmei si transmiterea acestora;
- 🗹 depunearea gestiunii in timp util;
- 🗹 consultanta pentru achizitii si livrari internationale;
- 🗹 recuperarea T.V.A.-ului si inregistrarea acestuia;
- 🗹 gestionarea angajatiilor (state de plata, calcularea concediilor, modificari ale contractelor de munca);
- 🗹 inregistrarea tuturor facturilor emise si primite;
- 🗹 inregistrarea cheltuielilor, mijloacelor fixe si mobile, obiectele de inventar;
- 🗹 consultanta.
Orice societate poate sa apeleze la firma noastra din Bucuresti pentru contabilitate magazin online, indiferent ca este nou infiintata sau are vechime. De asemenea, puteti beneficia si de un ajutor suplimentar daca tocmai ati pasit in acest domeniu. Va putem inregistra noua companie gratuit daca achitati, in avans, serviciile de contabilitate firma magazin online pe o perioada de minim 3 luni.
Pe langa acestea va mai putem ajuta pe tot parcursul activitatii firmei dumneavoastra si cu alte modificari.