250,00 lei + TVA

  • Posibilitate de infiintare a magazinului online in mod gratuit

  • Contabilitate magazin online efectuata de experti contabili

  • Suntem in Bucuresti

Descriere

Alegeti cu incredere serviciul de contabilitate magazin online

Care sunt costurile

Pentru contabilitate magazin online veti avea de achitat in functie de volumul de operatiuni contabile:

Ce servicii sunt incluse

Va recomandam sa aduceti documentele pentru contabilitate magazin online in primele 5 zile ale lunii.

Puteti beneficia de serviciul de salarizare personal impreuna cu cel de contabilitate magazin online

Pentru evidenta contabila a salariatilor onorariile pornesc de la 50 de lei/luna si beneficiati de urmatoarele:

Va oferim si infiintarea unei firme noi

Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:

Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de contabilitate magazin online

Consultanta fiscala si contabilitate magazin online

Magazinele online au inceput sa castige teren in fata celor fizice din ce in ce mai mult. Studiile arata ca in anii anteriori, vanzarile online au depasit cumparaturile fizice din magazine, astfel tot mai multe persoane au inceput sa isi mute activitatea pe internet, avand costuri mai mici de intretinere, dar si clienti mai multi.

In ziua de azi alegerea unui magazin online este prima alegere a oricarui intreprinzator incepator, deoarece se poate realiza rapid cu un buget mai mic si poate evolua in functie de strategia de marketing pe care o aplica.

In acest tip de activitate promovarea magazinului si al produselor sunt esentiale. Magazinele fizice, stradale ofera trecatorilor panouri publicitare pentru a fi vazute de la distanta. In schimb in online, publicitatea prin Google Ads si pe retelele de socializare este obligatorie pentru a transmite publicului tinta ce doriti sa le oferiti. Influencerii sunt unul dintre cele mai bune moduri de a va face cunoscuti, acestia avand o legatura stransa cu urmaritorii lor si putand sa sugereze produsele din magazinul dumneavoastra. In planul de afaceri este bine sa cuprindeti o suma pentru campania de promovare, altfel nu veti avea vizibilitate si vanzarile vor fi aproape de 0.

Un plus foarte mare pentru magazinele online este acela ca va puteti vinde produsele in orice colt al lumii, trebuind doar sa realizati cateva formalitati pentru a permite tranzitarea internatioanala a comenzilor primite.

Pret si durata contabilitate firma vanzare online

Contabilitatea este esentiala pentru orice firma, dar si obligatorie conform legii. Pe langa aceasta obligatie este si necesara pentru a putea gestiona cheltuielile si veniturile, astfel stiind in permanenta in ce stadiu se afla societatea dumneavoastra.

Cu ajutorul contabililor experti din cadrul firmei noastre va putem oferi consultata si servicii de contabilitate S.R.L. magazin online, pentru a putea desfasura activitate legal si fara probleme. Mai ales in cazul unui magazin online, care de regula marfa care se achizitioneaza pentru vanzare este din afara tarii, va trebui sa fie gestionata foarte bine.

In plus toate cheltuielile pentru promovare trebuie raportate, indiferent ca lucrati cu o firma de publicitate, influenceri sau investiti in Google Ads.

Veti avea nevoie la societate in cazul vanzarilor externe si de mai multe conturi la banca in diverse monede pentru ca plata comenzilor sa fie realizata rapid, astfel si gestiunea contabila va fi mai complexa. De aceea recomandam tuturor mai ales pentru acest tip de activitate sa colaboreze cu firma noastra specializata din Bucuresti, avand o experienta bogata si diversificata.

Experienta vasta si cererea clientilor ne-au ajutat sa construim cateva pachete de preturi in functie de activitatea oricarui tip de firma.

In functie de raportarile lunare ne puteti contacta pentru o oferta personalizata si pentru a va detalia toate oferte noastre, pentru a va ajuta sa scapati de aceasta problema, sa nu va mai ocupe timp si sa fiti sigur de calitatea actelor realizate, dar si transmiterea acestora in timp util la A.N.A.F. pentru a evita penalizarile.

Un magazin online este o afacere de succes intr-un domeniu cu posibilitati mari de crestere.

Viitorul este in ecommerce, astfel cu cat activitatea dumneavoastra va incepe mai repede, cu atat veti putea ocupa un anumit procent din piata cu produsele sau serviciile pe care doriti sa le oferiti.

Gestionarea personalului angajat din cadrul magazinului online

Pe langa contabilitate firma magazin online, va trebui sa tineti si o gestiune a angajatiilor. Si in acest sens, firma noastra din Bucuresti va este alaturi, costul fiind de 50 de RON per angajat, fiind incluse toate documentele necesare, dar si modificarile care pot aparea de la o luna la alta. Documentatia va fi trimisa lunar la Inspectoratul Teritorial de Munca I.T.M. prin Revisal, pentru a putea plati impozitele eferente.

Impozitele unui angajat sunt urmatoarele:

Va oferim recomandarea noastra pentru solutia tehnica de ecommerce

Infiintare magazin online S.R.L. vs P.F.A.

Primul pas pentru a va deschde un magazin online este alegerea si inregistrarea unei entitati juridice. Cele mai comune alegeri pentru acest tip de activitate sunt societatea cu raspundere limitata (S.R.L.) si persoana fizica autorizata (P.F.A.).

Fiecare dintre acestea au avantaje si dezavantaje, bineinteles in functie si de amploarea de inceput a noului magazin. Astfel vom detalia cateva avantaje si dezavantaje pentru fiecare in parte pentru a putea lua o decizie inainte de a infiinta una dintre aceste tipuri de societati.

Avantaje infiintare si contabilitate magazin online tip S.R.L.

Dezavanaje infiintare si contabilitate firma comert electronic tip S.R.L.

Avantaje infiintare si contabilitate magazin online tip P.F.A.

Dezavanaje infiintare si contabilitate platforma ecommerce tip P.F.A.

Numar (cod) EORI pentru fiscalitate si contabilitate magazin online

Un magazin online ca sa aiba un succes garantat trebuie sa se extinda si in afara granitelor. Vanzarile intracomunitare sunt preferate de majoritate magazinelor online, deoarece acestia poate sa capteze mai multi clienti din diferite tari.

Si marfa pe care acestia o achizitioneaza de regula este cumparata din fabrici al caror activitate o au in alte tari, deoarece calitatea este mult mai buna, pretul este avantajos si produsele sunt in trend. Pentru a putea achizitiona si vinde produse in afara tarii, va trebui sa aveti un cod EORI. Acest cod de regula este format din maxim 15 caractere incepand cu RO urmata de numarul de indentificare fiscala aflat pe certificatul unic de inregistrare al societatii.

Pentru persoanele fizice, pe langa RO se va adauga CNP-ul acestora. Codul EORI a fost introdus pentru ca tarile sa aiba un control mai bun asupra marfurilor / pachetelor care tranziteaza tarile.

Pretul pentru eliberarea codului EORI pentru persoane juridice sau persoane fizice este de 300 de lei si poate fi gata in doar 2 zile.

Nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile despre cum va putem ajuta, castigand timp liber pentru dumneavoastra si familie.

Numire / revocare administrator firma

Un magazin online poate fi o provocare daca nu aveti cunostiinte despre acest domeniu. In acest sens puteti angaja o persoana abilitata pentru a va ajuta sa managerieze site-ul dumneavoastra pentru a incepe cat mai rapid sa intre pe profit.

Exista mai multe motive pe care anumite persoane le aleg sa numeasca un administrator pentru firma lor:

Revocarea administratorului se poate face oricand la fel ca si numirea. Va putem ajuta si in aceste situatii, pentru a rezolva in timp util numirea sau revocarea unui administrator. Pretul pentru acest serviciu este de 350 de lei + TVA (se adauga taxe de 128 lei + TVA) si poate fi realizat rapid, in 30 de minute.

Avantajele de a lucra cu o companie specializata pentru contabilitate firma vanzare online

O firma specializata va poate ajuta sa castigati timp, care in afaceri este foarte pretios, pentru a va concentra la esenta activitatii dumneavoastra. Orice societate de succes nu poate functiona doar cu o singura persoana care sa se ocupe de toate detaliile din cadrul acesteia. Intr-o firma este nevoie de multe abilitati si cunostinte diferite pentru a reusi.

Contabilitate S.R.L. magazin online este una dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere, la fel ca managementul activitatii. Pentru un magazin online, administratorul va trebui sa se ocupe de achizitie, ambalare, livrare si facturare. In plus, trebuie sa actualizeze mereu produsele pe site si stocurile pentru a putea atrage noi clienti.

Dupa cum se observa sunt multe lucruri de facut intr-un timp foarte scurt. Astfel, firma noastra din Bucuresti va poate scapa de cateva dintre aceste aspecte, putand sa se ocupe integral de partea contabila si nu numai:

Orice societate poate sa apeleze la firma noastra din Bucuresti pentru contabilitate magazin online, indiferent ca este nou infiintata sau are vechime. De asemenea, puteti beneficia si de un ajutor suplimentar daca tocmai ati pasit in acest domeniu. Va putem inregistra noua companie gratuit daca achitati, in avans, serviciile de contabilitate firma magazin online pe o perioada de minim 3 luni.

Pe langa acestea va mai putem ajuta pe tot parcursul activitatii firmei dumneavoastra si cu alte modificari.