600,00 lei + TVA

  • Procesul de inchidere / radiere firma este insotit de consultanta din partea noastra

  • Ne implicam pentru ca operatiunile sa se deruleze cat mai rapid

  • Suntem in Bucuresti

 lei

Description

Alegeti cu incredere serviciul de inchidere / radiere firma

Care este costul total

Pentru inchidere / radiere firma veti avea de achitat doar:
600 de lei + TVA (onorariu)
Incepand de la 128 lei + TVA (taxe Registrul Comertului)

Daca nu aveti intocmit bilantul final de lichidare, veti primi pret si pentru acest serviciu dupa analiza documentelor firmei.

Cat dureaza

Procesul de inchidere / radiere firma dureaza aproximativ 60 de zile lucratoare.

De ce acte aveti nevoie pentru operatiunea de inchidere / radiere firma

Va oferim si infiintarea unei firme noi

Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:

Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de inchidere / radiere firma

Procedura de inchidere / radiere firma pe intelesul tuturor

A venit acel moment in care trebuie sa luati o decizie delicata, precum cea de inchidere / radiere firma. Aceasta actiune poate sa survina din diverse motive, fie ca incepeti o noua activitate, fie ca nu ati reusit sa va dezvoltati asa cum v-ati propus initial. Desigur, motivul nu trebuie sa fie neaparat negativ. O alta situatie este aceea ca doriti sa deschideti o firma noua, cu alt obiect de activitate. Ce e de facut in aceste cazuri? Sigur ca nu veti scapa de procedurile impuse prin lege si va fi nevoie sa va documentati care sunt etapele ce trebuie parcurse pentru a atinge obiectivul de inchidere / radiere firma, fie ca vorbim de inchidere S.R.L. sau radiere S.R.L. sau orice alte tipuri de persoane juridice.

Inainte de orice, e important sa intelegeti procesul pentru a alcatui dosare complete ce nu vor fi intoarse de catre Registrul Comertului din Bucuresti sau din zona aferenta activitatii dumneavoastre. Daca v-ati documentat in cel mai mic detaliu, dar totusi nu credeti ca aveti sanse mari de succes fara a investi inutil prea multa energie, cereti sprijinul specialistilor. In acest mod va asigurati ca procedura de inchidere / radiere firma se face intr-un timp cat mai scurt, permis de lege, fara incoveniente si impedimente. In mod normal, toata procedura dureaza in jur de 60 de zile si poate ajunge chiar si la 90 de zile, asa ca, cu cat mai repede cereti specialistilor sa va ofere consultanta, cu atat mai bine.

Hotararea de a inchide o firma, si prin urmare de a opri activitatea acesteia, nu este o decizie ce trebuie luata fara a sta pe ganduri. Nu numai procedurile ce urmeaza trebuie sa va faca sa luati absolut toate variantele in calcul, dar si consecintele care vin. Daca doriti sa faceti radierea in mod voluntar si nu exista implicatii legale care sa va determine sa faceti acest lucru, trebuie sa stiti ca orice tip de activitate pe firma respectiva va fi intrerupta. Contractele incheiate cu furnizori, parteneri sau colaboratori nu vor mai fi valabile de la momentul radierii si pentru a relua relatiile sub o forma sau alta trebuie sa ganditi alt tip de colaborare, spre exemplu sub umbrela unei alte firme. Dupa ce ati luat decizia definitiva, e timpul sa informati si chiar sa cereti sprijin daca e cazul.

Ce inseamna inchidere / radiere firma?

Procedura de inchidere firma sau radiere firma este una ce necesita atentie pentru indeplinirea corecta a etapelor pe care va trebui sa le urmati. O inchidere firma sau radiere firma poate sa fie de trei tipuri si semnifica incetarea activitatii acesteia, precum si scoaterea din evidenta Oficiului National al Registrului Comertului.

Firmele inmatriculate pot sa fie dizolvate de drept, voluntar sau pe cale judiciara. Conform legii, o companie poate să fie radiată de la Registrul Comertului pe cale judiciara in urmatoarele cazuri (conform art. 237 din Legea nr. 31/1990):

a) societatea nu mai are organe statutare sau acestea nu se mai pot întruni;

b) societatea nu a depus, în cel mult 6 luni de la expirarea termenelor legale, situaţiile financiare anuale sau alte acte care, potrivit legii, se depun la oficiul registrului comerţului;

c) societatea şi-a încetat activitatea, nu are sediul social cunoscut ori nu îndeplineşte condiţiile referitoare la sediul social sau asociaţii au dispărut ori nu au domiciliul cunoscut sau reşedinţa cunoscută;

d) societatea nu şi-a completat capitalul social, în condiţiile legii.

Procesul de inchidere / radiere firma

Atunci cand vreti sa incepeti procesul de inchidere firma sau radiere firma, fie ca vorbim despre inchidere S.R.L. sau inchiderea unui alt tip de persoana juridica, e necesar sa indepliniti, conform Oficiului National al Registrului Comertului, trei pasi importanti, si anume:⦿  Dizolvarea firmei; ⦿  Lichidarea patrimoniului; ⦿  Radierea societatii.

Dizolvarea firmei

O faza preliminara atunci cand in mod voluntar decideti sa efectuati operatiunea de inchidere S.R.L. este dizolvarea firmei. Aceasta presupune ca exista vointa din partea asociatilor si a administratorilor in acest sens sau, din contra, ca sunteti obligat prin lege sa executati dizolvarea firmei care va duce la urmatorul element, si anume la lichidare.

Lichidarea patrimoniului

Lichidarea patrimoniului firmei poate sa fie facuta in mod voluntar, ceea ce duce la dreptul asociatilor de a alege modul in care se vor imparti activele ramase. Daca lichidarea la momentul inchidere firma nu se face din propria initiativa a celor care administreaza societatea, trebuie sa fie numit un lichidator care sa faca toate procedurile conform legii.

Radierea societatii

Ultimul pas este radierea propriu-zisa a societatii pentru ca firma sa isi inceteze activitatile si sa iasa din evidenta Oficiului National al Registrului Comertului. Dupa completarea etapelor de dizolvare si lichidare, radierea este fireasca si apare ca o consecinta, urmand sa va fie inmanat un certificat de radiere care atesta stergerea firmei din orice evidenta a Registrului Comertului.

Ne ocupam de tot procesul de inchidere firma. Contactati-ne si veti avea cat mai putin timp alocat din partea dumneavoastra. 

Acte necesare pentru inchidere firma

Dupa cum mentionam chiar in inceputul acestui articol, dosarul pe care trebuie sa il prezentati la Registrul Comertului de care apartineti atunci cand vreti sa faceti operatiunea de radiere S.R.L. este destul de stufos.

Conform Oficiului National al Registrului Comertului, acestea sunt documentele necesare conform articolului 235 din Legea nr. 31/1990, documente care trebuie prezentate in doua etape distincte:

Etapa I de inchidere a firmei

Daca este cazul:

Dupa ce au fost obtinute si puse la dosar toate aceste acte, urmeaza etapa a doua. In etapa a doua, cererea de inregistrare se depune dupa trecerea termenului de 30 de zile de la data publicarii hotararii in Monitorul Oficial.

Etapa a II-a de inchidere a firmei

Daca este cazul:

Dosarul, odata transmis Registrului Comertului din Bucuresti sau din zona corespunzatoare persoanei dumneavoastre juridice, va fi analizat de catre directorul oficiului registrului comertului, urmand ca certificatul de radiere sa fie eliberat in aproximativ 90 de zile daca dosarul este in regula. Pentru a nu prelungi si mai mult acest proces, ideal ar fi sa apelati la sprijinul unei firme care sa faca toate aceste proceduri in numele dumneavoastra. Desigur, reprezentarea se face printr-o imputernicire legalizata.

Documentele pot sa fie transmise electronic, dar in acest caz necesita semnatura electronica calificata, prin posta sau curier, dar si direct la ghiseul Registrului Comertului.

Cat costa procedura de inchidere firma

O intrebare frecventa cand vine vorba de radierea firmei se refera la costuri, asa cum este si normal. Trebuie sa stiti ca institutia Registrul Comertului nu solicita nicio taxa pentru desavarsirea procedurii de inchidere S.R.L. Singurele taxe ce trebuie achitate sunt costurile de publicate in Monitorul Oficial, costuri care sunt stabilite prin lege.

Acest tarif difera in functie de numarul de pagini. Fiecare dintre acestea se inaintata catre publicare in Monitorul Oficial al Romaniei si insumeaza 2000 de semne, incluzand spatiile. Pretul pentru o pagina este de 128 lei + TVA, asadar taxa finala depinde de numarul de pagini de manuscris. Cu cat acestea sunt mai multe, cu atat costul va fi mai ridicat. De asemenea, trebuie achitat si onorariul pentru serviciul de inchidere firma, in valoare de 600 de lei + TVA. Daca nu aveti intocmit bilantul final de lichidare, veti primi pret si pentru acest serviciu dupa analiza documentelor firmei

Noi, Urgent Consult, ne vom ocupa de toate operatiunile pentru ca dumneavoastra sa va pastrati cat mai mult timp si cat mai multa atentie catre viitoarele proiecte.

Radiere firma din punct de vedere contabil

In afara de prevederile legislative care trebuie respectate atunci cand vreti sa inchideti o firma, trebuie sa va ganditi si la aspectele care tin de contabilitate. In primul rand, o conditie esentiala pentru ca Registrul Comertului sa accepte solicitarea de radiere a firmei este sa nu aveti absolut nicio datorie catre stat sau catre alti creditori si, de asemenea, ca orice creanta a firmei a fost stinsa. Numai in momentul in care Registrul Comertului intra in posesia unui raport care atesta aceste lucruri, se poate lua in calcul inchiderea firmei.

De asemenea, odata ce firma a fost radiata, adica scoasa din functiune si nu mai este inmatriculata la Oficiul National al Registrului Comertului, nu se mai poate incheia absolut niciun contract si nu se mai poate face nicio tranzactie in numele acelei companii. In momentul in care decideti sa inchideti o firma, aceasta isi pierde toate drepturile de persoana juridica si daca doriti sa va continuati activitatea trebuie sa solicitati inregistrarea unei alte persoane juridice.

Ce avantaje aveti atunci cand optati pentru serviciile unei firme specializate

Fiecare document de care aveti nevoie in dosar atunci cand vreti sa faceti procedura de radiere firma necesita foarte multa atentie. Nu sunt permise corecturi, stersaturi sau greseli de orice tip, asa ca ideal ar fi, pentru a nu pierde timpul, sa apelati inca din start la sprijinul unei firme care presteaza servicii de acest tip. De asemenea, foarte multe detalii legislative pot sa nu va fie familiare, ceea ce nu este valabil si pentru specialisti. Acestia se lovesc in fiecare zi de probleme precum cele pe care le intampinati dumneavoastra si, apeland la ei, aveti sanse mult mai mari sa finalizati procesul de inchidere firma intr-un timp cat mai scurt, respectand legislatia in vigoare.

Ganditi-va la energia pe care trebuie sa o investiti in ducerea la bun sfarsit a unei astfel de proceduri si la timpul pe care trebuie sa il alocati. In acele ore intregi de completare a documentelor necesare este mai util sa va concentrati pe activitatile dumneavoastra obisnuite, fara sa consumati resurse inutile. In schimbul unei taxe, veti beneficia de servicii profesioniste care va vor ajuta sa va atingeti obiectivele mult mai simplu si mai repede.

O echipa de profesionisti, gata sa va ajute

Adunarea documentelor necesare este un proces care poate sa fie de lunga durata. Cu cat ai mai mult sprijin din partea profesionistilor, cu atat sansele de reusita intr-un timp record sunt mai mari. Inclusiv transmiterea dosarului la Registrul Comertului e mai bine sa fie facuta de un reprezentant, mai ales daca nu aveti prea mult timp la dispozitie si preferati sa se ocupe altcineva de intreaga operatiune. Pentru orice nelamuriri sau intrebari pe care e posibil sa le aveti, noi va stam la dispozitie cu toata expertiza si cunostintele noastre.

Echipa noastra va asigura de toata seriozitatea si dedicarea, ori de cate ori aveti nevoie. Deoarece dorim sa oferim o paleta cat mai larga de servicii clientilor nostri, va stam la dispozitie inclusiv cu reprezentarea dumneavoastra in cazul in care doriti sa inchideti o companie pe care o administrati. Tot ce trebuie sa faceti este sa comunicati in permanenta cu noi, in asa fel incat sa reusim sa anexam la dosar absolut toate actele necesare. Suntem recunoscuti pentru profesionalismul de care am dat dovada de fiecare data si suntem pregatiti sa solutionam absolut orice caz.