Descriere
Alegeti cu incredere serviciul de schimbare sediu social
Care este costul total
Pentru infiintare S.R.L. – Societate cu raspundere limitata veti achita doar:
✓ 450 de lei + TVA (onorariu)
✓ 128 lei + TVA (taxa Registrul Comertului)
Cat dureaza
Procesul de schimbare sediu social dureaza aproximativ 4 zile lucratoare.
De ce acte aveti nevoie pentru operatiunea de schimbare sediu social
- ➤ Carte de identitate;
- ➤ Act constitutiv;
- ➤ Certificat de inregistrare al firmei.
- ➤ Certificat constatator
- ➤ Dovada disponibilitatii spatiului pentru noul sediu
- ➤ In cazul in care nu aveti unde gazdui sediul social, va putem pune la dispozitie acest serviciu, in baza unui onorariu atractiv.
Va oferim si infiintarea unei firme noi
Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:
Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de schimbare sediu social
Optiunea de schimbare sediu social va poate ajuta sa fiti mai aproape de clientii dumneavoastra
Atunci cand doriti sa va mutati activitatea intr-un alt oras sau intr-o alta zona, nu sunteti nevoit sa inchideti firma si sa deschideti una noua, varianta optima fiind cea de schimbare sediu social. Radierea si inregistrarea altei companii ar implica extrem de multe eforturi si proceduri complexe, mai ales pentru un antreprenor aflat in primele etape ale primului business sau in cazul celor care au deja o afacere de succes pe care o cunosc multi.
Din punct de vedere legislativ, orice firma are un sediu social. Iar odata cu mutarea firmei intr-o alta zona si/sau la nevoie, puteti solicita inclusiv modificare sediu social firma, o procedura prin care veti trece cu mai multa usurinta.
Intregul proces nu trebuie sa va ingrijoreze, iar pentru tot ceea ce inseamna acte si proceduri, va putem oferi ajutor de specialitate. Dispunem de oferte avantajoase si de specialisti acreditati in vederea unei bune functionari a oricarei firmei, indiferent de tipul si statutul acesteia.
🏢 Ce se intampla in caz de schimbare sediu social S.R.L.?
Sediul social al unei firme este adresa la care se primeste corespondenta firmei, dar si locul ce poate fi denumit drept sediu principal. In acest loc nu este obligatoriu sa va desfasurati activitatea propriu-zisa a firmei, ci acesta poate functiona de exemplu, drept punct de contact cu alte institutii. In cele mai multe cazuri, ideea de modificare sediu firma poate aduce multiple avantaje, atat din punct de vedere financiar cat si temporar.
Iar prin schimbare sediu social firma practic veti modifica adresa la care veti putea fi contactat sau notificat atunci cand este necesar, in relatia cu statul sau cu partenerii.
Locul unde desfasurati activitatea propriu-zisa poate ramane acelasi, ideal fiind ca sediul social sa fie un punct la care sa aveti acces cu usurinta pentru a fi la curent cu modificarile pe care trebuie sa le efectuati la nevoie vizavi de functionarea firmei, cu lucrurile ce se schimba independent de vointa dumneavoastra, sa mentineti contactul cu autoritatile competente si cu eventualele comunicari scrise pentru firma Dumneavoastra.
🏢 Cand trebuie sa va ganditi la schimbare sediu social firma?
Sunt mai multe situatii in care trebuie sa aveti in vedere ideea de modificare sediu social firma. Iar pentru a va veni in ajutor, va vom aminti si cateva dintre situatiile pe care le puteti intampina.
De exemplu, daca ati optat pentru un sediu social initial la care va este foarte dificil sa va prezentati fizic si nici nu detineti un delegat de incredere care sa va tina la curent cu toate inregistrarile prezentate la sediul principal, o optiune foarte buna e sa schimbati sediul social al firmei.
De asemenea, un alt caz poate fi atunci cand la punctul de lucru se poate amenaja si o zona cu scop de sediu social. Poate fi mai putin costisitor in caz de impas financiar, sa aveti punctul de lucru si sediul central in acelasi loc, lucru pe care-l puteti face inclusiv in cazul in care ati avut o firma care nu s-a mai dezvoltat pe anumite segmente sau pe care nu o mai puteti sustine in aceeasi formula.
Iata, o alta situatie este inclusiv din punct de vedere al costurilor sau cand gasiti un loc care nu impune costuri de mentenanta sau prevede un cost mai mic cu chiria.
Puteti avea mutarea in vedere atunci cand expira perioada contractuala de sedere si nu mai exista posibilitatea sau nu va doriti sa prelungiti acordul cu posesorul spatiului.
Ideea de mutare sediu social firma se aplica atat in cazul societatilor, dar se poate realiza si cand vine vorba de intreprinderile individuale.
Sigur, fiecare tip de afacere are propriile particularitati, la fel cum fiecare antreprenor este unic prin propria lui viziune. Prin urmare, asistenta de specialitate va poate ajuta sa stabiliti cu exactitate care sunt nevoile pe care le are firma dumneavoastra, ce caracteristici trebuie sa indeplineasca noul sediu si sa beneficiati de ajutor real in obtinerea documentatiei si a implementarii deciziei de a opta pentru modificare sediu social firma.
🏢 Schimbare sediu social S.R.L. Bucuresti
Daca detineti un sediu social in Bucuresti, puteti oricand sa va schimbati sediul in orice alta destinatie din capitala sau din afara acesteia. Dar, aspectul vizeaza inclusiv alte societati care doresc de exemplu, sa-si schimbe sediul social in Bucuresti.
In general, se permite inregistrarea sediului social al unei firme oriunde pe teritoriul Romaniei, avand in prim plan ca dumneavoastra sa aveti un contact pentru aceste spatii, pentru indeplinirea conditiilor de functionare aflate in vigoare. Este de stiut si ca, la schimbare sediu social S.R.L. si nu numai, dosarul trebuie transmis fie catre Registrul Comertului de care apartine sediul in prezent, fie catre cel de care va apartine noua locatie. Totusi, foarte multi antreprenori intampina o serie de reticente din partea organismelor responsabile, la aprobarea dosarului transmis de exemplu, catre un alt judet.
Este recomandat sa va consultati cu un profesionist inainte de modificare sediu social firma, cu atat mai mult daca mutarea se va face in alta regiune.
Reducem timpul si implicatiile necesare pentru schimbare sediu social firma.
Contactati-ne acum ca sa descoperim solutii optime pentru dumneavoastra, impreuna!
🏢 Documente necesare pentru modificare / schimbare sediu social firma
In vederea schimbarii si/sau a mutarii propriu-zise a sediului social, va trebuie sa aveti in vedere, sa obtineti si sa realizati un dosar cu urmatoarele documente, urmand ca acesta sa fie inaintat spre analiza si aprobare catre Registrul Comertului:
- ➤ Completarea si adaugarea la dosar a unei cereri de inregistrare a procedurii dorite;
- ➤ Declaratia completata de administratori pe propria raspundere precum ca se indeplinesc conditiile legale de functionare din punct de vedere sanitar si medical;
- ➤ Declaratia din partea administratorilor/a liderilor afacerii precum ca activitatile declarate nu se desfasoara pe o perioada de 3 ani la sediu social sau la alte sedii secundare;
- ➤ Hotararea AGA, respectiv decizia asociatului unic sau actul aditional, respectiv actul constitutiv aprobat si eliberat de unitatea de care apartine sediul, cu modificarile aferente;
- ➤ Dovada prin care se atesta dreptul de uz asupra noului spatiu;
- ➤ Certificarea ANAF prin care se atesta prezenta unui document de instrainare, obtinuta prin inaintarea unei cereri la sediul acestora;
- ➤ In cazul sediilor cu regim de spatiu personal care urmeaza a fi preschimbate in medii de uz profesional este necesar un aviz propriu, precum si in cazul in care exista o activitate profesionala speciala in care este necesara respectarea unor anumite conditii (de exemplu, in domeniu medical, chimic etc.);
- ➤ Documente si imputerniciri in cazul in care procedura se realizeaza prin terte persoane;
- ➤ Acordul asociatiei de proprietari, pentru imobilele personale/familiale;
- ➤ Chitanta privind plata tarifului legal si dovada de publicitate.
Sigur, nu uitati ca, in cazul unui S.R.L. sau a unei afaceri bazata pe mai multi parteneri/asociati prevazuti in documentele firmei, va fi necesar sa detineti acordul scris al acestora inainte de demararea celorlalte proceduri.
🏢 Avantajele schimbarii sediului social
Schimbarea unui sediu social poate aduce si o serie de avantaje, in ciuda procesului care poate parea complicat, costisitor si anost.
In situatia in care sediul actual este unul costisitor, aveti oportunitatea de a va reorienta catre noi locatii mai accesibile din punct de vedere financiar.
De asemenea, cand treceti printr-o perioada grea sau un impas, va fi o alternativa excelenta pentru a evita sa va compromiteti bugetul si buna functionare a firmei. Iar ideea de schimbare sediu social va fi benefica inclusiv in cazul in care primiti noi oportunitati de dezvoltare intr-o alta regiune/zona, acolo unde puteti face primii pasi spre a va extinde activitatea.
🏢 In cat timp se poate realiza procesul de schimbare sediu social?
Timpul pentru schimbare sediu social pana la functionarea unui nou punct intr-un alt spatiu, precum un cabinet de avocatura, un sediu social din alta zona sau alta localitate, depinde de amplitudinea procesului astfel ca, pentru fiecare modificare in parte, timpul difera.
De exemplu, daca doar doriti sa modificati sediul intr-o zona aflata in aceeasi arie de actiune, aceeasi localitate sau judet, lucrurile pot fi duse la bun sfarsit intr-un timp mai redus.
In marea majoritate a cazurilor timpul estimativ este de 5 zile, cel putin pentru cei aflati in Bucuresti. Desigur, trebuie sa aveti certitudinea ca dosarul este aplicat corespunzator, cu toate cele necesare conform mentiunilor si ca, in perioada depunerii, nu exista zile legale libere sau ca programul institutiilor este cel normal.
Aceste aspecte pot influenta timpul pana la schimbare sediu social in mod oficial.
Daca modificare sediu social firma Bucuresti in alt judet, timpul de asteptare poate ajunge si pana la 20 zile lucratoare, fiind de asemenea variabil dupa conditiile precizate anterior.
In mod cert veti reusi sa schimbati sediul in timp util si sa evitati neplacerile precum plata unor costuri extra din cauza unor prelungiri/erori neprevazute, atunci cand solicitati ajutor de la profesionisti.
Chiar daca acest lucru va necesita un cost suplimentar, puteti preveni alte costuri si drumuri, care pot duce la dublarea implicatiilor finale.
🏢 Schimbare sediu social firma vs. schimbare punct de lucru
Intre sediu social si punct de lucru exista multe diferente. Amintim ca sediul social este locul in care veti primi in general corespondenta, in timp ce, punctele de lucru, vor fi locurile in care se vor desfasura propriu-zis activitatile inscrise prin codurile CAEN, insusite la inregistrarea firmei, fiecare avand la randul sau un sediu. Totodata, punctele de lucru prezinta si denumirea de sedii sociale secundare.
Prin urmare, in momentul in care schimbati un punct de lucru de exemplu, care dispune de sediu social, in mod automat va trebui sa aveti in vedere si procesul de modificare sediu social.
Documentele necesare privind ambele schimbari sunt similare, iar noul sediu social il puteti avea la adresa de uz personal (asa cum se intampla in marea majoritate a cazurilor cand vine vorba de sediile profesionale precum PFA), fie noi vi-l gazduim.
Nu uitati si ca, odata cu modificarea sediului in alt judet, se anuleaza numele actual si existenta acestuia din locul in care se afla in prezent, ceea ce inseamna ca este necesar inainte de toate sa rezervati si sa verificati disponibilitatea unei noi denumiri.
🏢 Cat va costa procedura de modificare sediu social?
Timpul si rabdarea nu sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le alocati pentru modificare, ci va fi nevoie si de o serie de cheltuieli. Acestea sunt influentate de procedura pe care trebuie sa o parcurgeti.
De exemplu, daca alegeti serviciul de schimbare sediu social, in primul rand trebuie sa luati in calcul taxa de minim 128 lei + TVA, care se plateste catre Registrul Comertului.
Bineinteles, nu uitam si de cheltuielile suplimentare care apar in cazul in care externalizati procesul si, de exemplu, veti dori sa faceti acest pas important prin intermediul echipei noastre, in acest caz onorariul fiind de 450 de lei + TVA.
Trebuie sa stiti ca tratam cu seriozitate fiecare solicitare in parte si ca asiguram un raport calitate-pret atractiv, prevenind toate erorile pentru care dumneavoastra, din lipsa de experienta, ati putea fi taxat mult mai scump. De asemenea, ne straduim sa raspundem si sa definitivam fiecare solicitare intr-un timp redus.
🏢 Beneficiile oferite de un contabil in caz de schimbare sediu social S.R.L.
Schimbarea sau modificarea sediului va implica totodata si schimbarea informatiilor cu privire la facturare, implicit schimbari la Registrul Unic de Control. Un contabil autorizat va sti cum sa va indrume si care sunt modificarile ce trebuie realizate fara a face niciun fel de compromisuri sau greseli.
Daca veti alege sa colaborati cu echipa noastra, nu va mai trebui sa va faceti griji de absolut nimic. Noi va vom consilia in mod eficient si vom intreprinde toate actiunile necesare, in locul dumneavoastra. Bineinteles, va vom instiinta pas cu pas cu privire la necesitatile actualului sau ale viitorului sediu, urmand sa stabilim solutii cat mai bune.
Un contabil se va dovedi esential pe intreg parcursul procesului de mutare sediu social firma, dar el poate gestiona regimul financiar al companiei chiar si ulterior, prin asigurarea raportarii la prevederile legale si prin emiterea de facturi, prin consiliere in completarea si solicitarea unor acte etc.
Cu incredere ne puteti scrie sau suna pentru schimbare sediu social Bucuresti!