300,00 lei

  • Serviciul de numire / revocare administrator firma efectuat de o companie cu experienta

  • Consultanta pentru alegerea celei mai bune decizii din punct de vedere fiscal

  • Suntem in Bucuresti

Descriere

Alegeti cu incredere serviciul de numire / revocare administrator firma

Care este costul total

In total aveti de achitat doar 300 de lei.

Cat dureaza

Procesul de numire / revocare administrator firma dureaza aproximativ 30 de minute.

De ce acte aveti nevoie pentru operatiunea de numire / revocare administrator firma

Va oferim si infiintarea unei firme noi

Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:

Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de serviciul de numire / revocare administrator firma

La inceput, conducerea unei afaceri poate parea simpla si poate nu va veti gandi la operatiunea de numire / revocare administrator firma. Insa, odata cu trecerea timpului, lucrurile tind sa devina din ce in ce mai complexe. Documentatia si depunerile de dosare la organismele competente in vederea obtinerii de aprobari si parteneriate pot da batai de cap oricarui antreprenor incepator, dar si celor deja experimentati. Iar gestionarea ulterioara a firmei nu e nicicum lipsita de provocari.

De aceea, atunci cand alegeti sa deschideti o firma sau sa extindeti afacerea, ar trebui sa aveti in vedere procesul de numire administrator firma. Prin acest proces puteti desemna din punct de vedere legal o persoana care sa se ocupe de diferite nevoi ale firmei sau de toate, iar dumneavoastra va puteti orienta energia si cunostintele catre alte aspecte importante ce pot tine de competenta dumneavoastra.

In numeroase situatii s-a dovedit ca, atat numirea, cat si revocarea unui administrator care poate avea loc pe parcursul desfasurarii afacerii, au putut contribui la o buna organizare interna a unei firme in vederea dezvoltarii si a unei functionari corespunzatoare.

Si, fie ca ati ales deja un administrator, fie ca doriti sa faceti acest lucru, dar nu stiti cum sa procedati si aveti nevoie de ajutor inregistrare administrator firma, specialistii nostri sunt oricand la dispozitia dumneavoastra. Apoi, va oferim sprijin in procesul de revocare administrator firma care, poate fi necesar la un moment dat.

Ce se intampla in procesul de numire / revocare administrator firma?

In cadrul procesului de numire administrator firma aveti posibilitatea de a stabili la nivel organizatoric o persoana care sa se ocupe de anumite responsabilitati in firmei. Ca exemplu, puteti desemna o persoana care sa se ocupe de gestiunea angajatilor si atribuirea salariilor, de procesul de angajare, de relatiile cu partenerii sau furnizorii.

Persoana numita si ulterior inregistrata cu aceasta functie, poate fi atat o persoana juridica din cadrul firmei, dar si fizica. In general, se prefera pentru inregistrare administrator firma a se alege o persoana care participa activ la functionarea acesteia. Dar, asta nu inseamna ca nu puteti sa externalizati acest proces apeland la terti sau sa oferiti statutul de administrator unui angajat.

Cand persoana nu mai doreste sa poarte denumirea si obligatile unui administrator si isi exprima acest lucru sau atunci cand nu mai doriti acelasi administrator din diferite motive, acesta trebuie revocat din functie si urmata o procedura similara cu cea de numire administrator firma.

Sigur, exista diferente majore intre simpla numire verbala si inregistrare administrator firma. Ca exemplu, in cazul unor erori sau probleme administratorii, persoanele ce au fost numite doar verbal, pot fi scutite de orice prejudiciu care, din punct de vedere legal, nu depinde de sarcina acestuia, cu atat mai mult daca acesta este practic un simplu intermediar.

Drept exemplu, ne putem referi la situatia in care un administrator numit analizeaza o serie de contracte pe care le trimite directorului in vederea semnarii si aprobarii. Pe motiv de incredere, daca un contract are o serie de prevederi care nu corespund cu interesele firmei sau aduc prejudicii, responsabilul care va raspunde din punct de vedere legal in aceasta situatie va fi cel care a semnat.

Insa, atunci cand exista un administrator inregistrat legal in situatia prezentata mai sus si care are o serie de atributii, acesta poate fi tras la raspundere privind lucrurile ce tin de competenta acestuia. Prin urmare, prin numire administrator firma oferiti o serie de obligatii, dar aveti si o serie de drepturi care se vor reflecta in evolutia firmei.

Cand e necesar sa apelati la inregistrare administrator firma?

Daca detineti un S.R.L. sau o societate pe actiuni, considerati ca nu va puteti ocupa de toate sarcinile companiei sau doriti sa desemnati o persoana care sa se ocupe de anumite aspecte importante din firma, respectiv ati ales deja un administrator firma, urmatorul pas este inregistrarea legala a acestuia. Puteti solicita inregistrare administrator firma oricand pe parcursul desfasurarii activitatii unei firme, respectand bineinteles, o serie de conditii.

Daca desfasurati o activitate individuala si/sau de familie sau aveti o afacere la care sunteti actionar independent si puteti gestiona eficient toate functiile si procedurile companiei, nu este necesar sa numiti si sa inregistrati un administrator.

O mare temere a antreprenorilor este ca, numind un administrator isi vor pierde dreptul asupra afacerii, lucru care este fals. Intr-adevar, un administrator poate avea numeroase atributii si un rol esential in desfasurarea unei firme. Dar, acesta nu va putea pune monopol asupra unei companii, in special atunci cand documentul de inregistrare administrator firma este definit corespunzator.

In ce situatii puteti opta pentru modificare administrator firma?

In cazul in care aveti un administrator, dar nu sunteti deloc multumit de implicatiile si serviciile acestuia, puteti sa-l inlocuiti sau daca vreti sa preluati conducerea companiei in mod deplin, puteti face oricand acest lucru.

Pentru modificare administrator firma veti parcurge o procedura similara cu cea de inregistrare, ce va presupune bineinteles completarea unor declaratii, realizarea unui dosar si/sau contract cu autoritatile competente.

Din nou, va aducem la cunostinta ca nu este suficient atunci cand aveti un administrator legal sa-i sistati actiunile doar in mod verbal. Administratorul va fi in fond un angajat care, isi va exercita actiunile pana la concediere si/sau revocare.

Iata, numirea sau modificarea administratorului unei firme este o chestiune destul de serioasa si trebuie tratata cu maxim de responsabilitate. Nu oricine are capacitatea de a purta aceasta denumire si sa-si desfasoare sarcinile ca administrator in mod corespunzator. Iar un ajutor specializat, cu experienta pe procedurile ce trebuie parcurse, cat si unul informat, referitor la atributiile pe care trebuie sa le indeplineasca un administrator si rolul sau, va poate ajuta sa luati decizii pe care nu o sa le regretati ulterior. Noi venim in preintampinarea nevoilor si a cerintelor clientilor nostri, oferindu-le intreg sprijinul necesar prin consultanta specializata si ajutor fizic in toate aceste proceduri vaste, la preturi accesibile.

Ce informatii importante trebuie sa stiti pentru inregistrare administrator firma?

Asa cum mentionam anterior, nu oricine poate fi administrator al unei firme. Adevarat, nu trebuie sa alegeti in mod expres o persoana juridica, asa cum este si firma de tip S.R.L. sau societatea pe actiuni, ci puteti opta si pentru persoane fizice, precum un angajat, un asociat sau o persoana terta in care aveti incredere. In fond, a fi administrator reprezinta o mare responsabilitate.

Va recomandam sa discutati cu persoana desemnata pentru a face o instruire corespunzatoare si pentru a va asigura ca aceasta intelege pe deplin care vor fi obligatiile sale si rolul pe care ea il va ocupa odata cu aceasta functie. Un acest mod puteti preveni discutiile ulterioare si inconvenientele.

Sigur, este binevenit, in cazul in care firma functioneaza in baza unor asociati si/sau angajati, sa primiti si recomandarile acestora, dar si acordul lor, la selectare si modificare administrator firma. Puteti opta atat pentru un administrator unic, dar si pentru mai multi.

O obligativitate pe care o aveti dumneavoastra in procedura de inregistrare administrator firma este sa va asigurati ca, persoana desemnata, nu are cazier. In caz contrar, persoana nu poate ocupa postul, asa cum este prevazut din punct de vedere legal.

Acest aspect este de la sine inteles. De exemplu, daca o persoana are cazier, in mod evident a avut si probleme cu legea, lucru care s-ar putea repeta in timpul administrarii, ducand la prejudicii interne si/sau de imagine.

Tot mai multi antreprenori s-au confruntat cu probleme financiare sau diverse alte neplaceri din partea unor administratori rau voitori care au profitat de rolul lor in companie. Asa ca, reamintim notiunea de responsabilitate si de alegere atenta a unui administrator.

Totodata, numirea si functionarea administratorului poate fi pe termen determinat sau nederminat, iar puterea sa poate fi de asemenea, limitata sau nelimitata.

Documente necesare pentru numire / revocare administrator firma

Pentru numire administrator firma si respectiv, revocare administrator firma, va fi necesar sa puneti la punct documentatia aferenta si sa inregistrati un dosar complet la autoritatea competenta dedicata, in acest caz, Registrul Comertului. Va prezentam in cele ce urmeaza documentele pe care trebuie sa le aveti in vedere.

Documente numire si inregistrare administrator firma

Pentru numirea si inregistrarea legala a administratorului aveti nevoie de:

Documente modificare administrator firma

Externalizarea procesului de numire / revocare administrator firma

In general, persoanele care ajung sa ocupe functia de administrator sunt alese vizand fie performantele acestora din punct de vedere profesional, in interiorul sau exteriorul companiei, fie din simpatie, cum e cazul atunci cand acordati aceasta functie unui asociat, unui prieten si/sau unui angajat.

Este o alegere inteleapta si o dovada de responsabilitate sa nu incurcati viata profesionala cu cea personala, fiind dificil de anticipat sau de inteles posibilele probleme atunci cand exista anumite simpatii si prietenii.

De aceea, o optiune viabila pentru numire administrator firma Bucuresti este sa apelati la terte persoane, care pot lua functia in serios si sa nu faca un abuz. Bineinteles, nu inseamna ca nu pot exista si exceptii.

Iata o alta situatie in care va putem sfatui corespunzator si sa duceti la bun sfarsit asa cum trebuie, procesul de numire / revocare administrator firma Bucuresti si/sau modificare administrator firma.

Administrator vs. asociat firma

Un alt aspect important si demn de a fi mentionat este diferenta dintre calitatea de administrator si cea de asociat, respectiv partener.

Daca asociatul poate fi implicat in conducerea companiei din punct de vedere financiar, administratorul va incasa un salariu conform prevederilor contractuale.

In luarea unor decizii, acordul asociatilor este extrem de important. Insa, atunci cand exista un administrator, el va participa activ la gestiunea unei afaceri si poate avea ultimul cuvant.

De exemplu, atunci cand un administrator semneaza un contract, asociatii sunt nevoiti sa-l respecte, iar contestarea acestuia se poate face doar in instanta. Sigur, se poate intruni comitetul in vederea schimbarii deciziei, dar asta nu prevede obligativitatea ca administratorul sa ia masuri. Chiar si concediat, la modificare administrator firma se poate face o reziliere de contract, insa cu respectarea prevederilor contractuale in vigoare.

Pare, in aceste circumstante, ca administratorul conduce firma. Totusi, pentru a preveni ca lucrurile sa scape de sub control, va sugeram sa impuneti o serie de prevederi contractuale si sa evitati acordarea unei raspunderi nelimitate care poate aduce neplaceri in cele din urma.

De folos poate fi si analiza lunara a gestiunii contabile pe care acesta o realizeaza, pe care o puteti face la nevoie prin intermediul unui contabil personal si/sau externalizat, prin care veti putea stabili cu adevarat intentiile si beneficiile pe care vi le ofera administratorul desemnat.

Unde va adresati pentru numire / revocare administrator firma?

Pentru numire / revocare administrator firma va puteti prezenta la Registrul Comertului, la sediul regional de care apartine firma, cu dosarul de inregistrare ce cuprinde informatiile mentionate anterior, atunci and doriti sa faceti aceste formalitati de unul singur sau prin terti.

Dar, puteti solicita si ajutor din partea unui contabil cu experienta care va poate indruma pe calea cea buna, fara a risipi timp si energie.

Asadar, partenerii nostri autorizati va pun la dispozitie toate serviciile necesare acestor actiuni, la preturi accesibile, asigurand profesionalismul si transparenta de care aveti nevoie.