Descriere
Alegeti cu incredere serviciul de infiintare agentie imobiliara
Care este costul total
Pentru infiintare agentie imobiliara veti achita doar:
✓ 550 de lei + TVA (onorariu)
✓ 128 lei + TVA (taxa Registrul Comertului)
✓ 200 de lei + TVA (notariat)
Cat dureaza operatiunea de infiintare agentie imobiliara
In doar 4 zile lucratoare puteti avea propria agentie imobiliara
De ce acte aveti nevoie
Carte de identitate si documentul din care sa reiasa ca aveti dreptul sa gazduiti sediul social (act de proprietate, contract de inchiriere etc.).
In cazul in care nu aveti unde gazdui sediul social, va putem pune la dispozitie acest serviciu, in baza unui onorariu atractiv.
Va putem oferi si contabilitatea
Suntem un partener de lunga durata si va ajutam si cu serviciile de contabilitate S.R.L., astfel incat sa va concentrati cat mai mult mult asupra activitatii, lasand actele in grija noastra.
Costurile pornesc de la doar 250 de lei + TVA / luna, fiind atractive pentru firmele din Bucuresti.
Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de serviciul de infiintare agentie imobiliara
Optiunea de infiintare agentie imobiliara va poate aduce venituri substantiale
Datorita cererii de apartamente si case, marii dezvoltatori s-au grabit sa inceapa proiectele cat mai repede, pentru a le pune cumparatorilor la dispozitie cele mai bune locatii pentru locuinte si cu un design diferit. Terase si balcoane mari – cu asta vor sa impresioneze viitorii proprietari de apartamente.
In ultimii ani, proprietarii de apartamente au inceput sa opteze pentru mutarea la casa, aceasta fiind o solutie mult mai buna pentru ei datorita spatiului, dar si pentru avantajul unei curti in care isi pot petrece timpul liber.
Avand in vedere miscarea de amploare in sectorul constructiilor, este timpul ca dumneavoastra sa va orientati cat mai repede pentru deschiderea unei agentii de imobiliare, pentru a-i ajuta pe proprietari, dar si pe dezvoltatori sa isi gaseasca clientii repede si eficient. Comisioanele pentru vanzare sunt impresionante, mai ales cand vine vorba de un ansamblu rezidential. Astfel, veti putea intra in aceasta afacere avand mereu doritori, care vor sa vanda sau sa cumpere locuinte.
O agentie imobiliara va poate creste veniturile, putand oricand colabora cu agenti de teren, pentru a va ajuta atunci cand aveti de prezentat potentialilor clienti locuintele din ansamblurile rezidentiale, vechile apartamente sau chiar case.
Pret si durata infiintare agentie imobiliara
Pentru infiintare agentie imobiliara, veti avea nevoie, ca pentru orice alta activitate, de o firma. Una dintre cele mai solicitate entitati este societatea cu raspundere limitata (S.R.L.).
Se infiinteaza rapid, iar pentru agentie imobiliara trebuie doar sa alegem codul CAEN potrivit. Societatea noastra din Bucuresti este gata sa va ajute sa intrati in aceasta bransa cat mai repede pentru a putea beneficia de contractele pe care dezvoltatorii le ofera, in vederea vanzarii locuintelor de orice tip.
O societate cu raspundere limitata tip agentie imobiliara, cu ajutorul consultantilor nostri, poate fi gata in 4 zile lucratoare. Pretul pentru aceasta operatiune este de 550 de lei + TVA (onorariu), la care se adauga 128 lei + TVA (taxa Registrul Comertului) si 200 de lei + TVA (taxe notariale)
Va putem oferi si sansa de infiintare firma agent imobiliar in mod gratuit (fara a achita onorariul de 550 de lei; taxele notariale si pentru Registrul Comertului raman in sarcina dumneavoastra). Tot ce trebuie sa faceti este sa platiti in avans tinerea evidentei contabile pentru cel putin 3 luni si veti beneficia de aceasta oferta atragatoare. In orice societate este nevoie si de un contabil, de aceea venim in intampinarea dumneavoastra cu aceasta solutie avantajoasa, benefica pentru ambele parti.
Serviciul de contabilitate este necesar dupa cel de inregistrare agentie imobiliara
Contabiliatea este o ramura importanta din cadrul firmei dumneavoastra. Aceasta este obligatorie, conform legilor in vigoare, fiind necesara depunerea periodica a acestora catre institutiile de stat. Contabilitatea pentru agentie imobiliara, in afara de obligatia pe care o aveti catre A.N.A.F., este benefica si pentru firma dumneavoastra, pentru a sti in permanenta cum sa va dirijati investitiile si sa nu va plafonati cheltuielile lunare cu angajatii, utilitatile si cu colaboratorii dumneavoastra.
Pretul pentru acest serviciu difera in functie de inregistrarile lunare pe care le aveti in firma. Astfel, va dam posibilitatea alegerii unor pachete special concepute pentru dumneavoastra, fiindu-va de ajutor mai ales la inceput de drum. Pretul acestora sunt dupa cum urmeaza:
✓ Firma fara activitate ➤ 70 lei + TVA / luna;
✓ 0 si 10 inregistrari contabile pe luna ➤ 250 lei + TVA / luna;
✓ Intre 11 – 50 inregistrari contabile ➤ 350 lei + TVA / luna;
✓ De la 51 la 75 inregistrari contabile ➤ 450 lei + TVA / luna;
✓ Intre 76- 100 inregistrari contabile ➤ 550 lei + TVA / luna;
✓ 101 – 150 inregistrari contabile ➤ 600 lei / luna.
Pe langa tinerea evidentei contabile, firma noastra din Bucuresti va mai poate ajuta si in cazul angajatilor. Inregistrarea contractelor de munca si transmiterea tuturor informatiilor catre Inspectoratul Teritorial de Munca (I.T.M.) se va realiza de catre noi prin REVISAL de fiecare data cand veti avea nevoie. Pretul pentru tinerea evidendei salariatilor porneste de la 50 de lei.
S.R.L. vs P.F.A. – Inregistrare firma agent imobiliar
P.F.A. ( persoana fizica autorizata ) poate fi o alegere buna daca sunteti la inceput de drum. In functie de dezvoltarea pe care o aveti in vedere a noii dumneavoastra agentii de imobiliare, puteti alege pentru inceput aceasta entitate juridica. Si societatea cu raspundere limitata (S.R.L.) poate fi o optiune buna pentru a nu fi limitati de anumite conditii, atat la inregistrare firma agent imobiliar, dar si pe parcursul functionarii.
Vom compara cele 2 tipuri de entitati pentru a vedea cat mai bine care dintre variante este mai benefica:
Avantaje infiintare agentie imobiliara tip Societate cu Raspundere Limitata (S.R.L.)
Functionarea sucursalei va avea loc dupa ce s-a realizat dosarul de infiintare si a fost depus, respectiv aprobat, de catre Registrul Comertului. In vederea obtinerii acordului de inregistrare sucursala veti avea nevoie de urmatoarele documente:
⦿ alegerea codurilor C.A.E.N. este nelimitata, se pot alege, adauga si modifica oricand si oricate veti avea nevoie;
⦿ solicitantul nu trebuie sa ateste competentele printr-o certificare cum este in cazul unui P.F.A.;
⦿ in caz de datorii, raspunderea personala a asociatilor este limitata la capitalul social depus la inceputul infiintarii si la patrimoniul societatii pe care il are acesta in acel moment;
⦿ daca veniturile anuale sunt sub pragul de 500.000 euro si daca exista cel putin un angajat cu norma intreaga, in loc de impozitul pe profit de 16% se poate opta pentru un impozit pe venit de 1%.
Dezavantaje S.R.L. pentru infiintare agentie imobiliara
Functionarea sucursalei va avea loc dupa ce s-a realizat dosarul de infiintare si a fost depus, respectiv aprobat, de catre Registrul Comertului. In vederea obtinerii acordului de inregistrare sucursala veti avea nevoie de urmatoarele documente:
⦿ investitia si cheltuielile sunt mai mari la o societate cu raspundere limitata fata de o persoana fizica autorizata (P.F.A.);
⦿ este necesar sa aveti un contabil autorizat pentru a indeplini toate evidentele contabile; in cazul unui P.F.A. puteti face acest lucru si singur (daca aveti cunostinte minime pentru tinerea evidentei contabile);
⦿ administratorul si asociatii nu pot incasa profitul, acestia putand doar sa retraga dividendele si vor trebui sa achite impozitele cat si contributia la casa de asigurari de sanatate; In cazul unui P.F.A. acesta poate scoate banii oricand.
⦿ datoriile care nu se pot achita vor fi retinute din dividende;
⦿ desfintarea unui S.R.L. este mult mai complexa si necesita un timp mai indelungat (aproximativ 2 luni).
T.V.A. – inregistrare agentie imobiliara
Atunci cand doriti infiintare S.R.L. agentie imobiliara, aveti posibilitatea de a alege de la inceput daca doriti sa fiti platitor de T.V.A. sau nu. In momentul in care veti depune cererea pentru inregistrare agentie imobiliara, va trebui sa declarati o estimare a cifrei de afaceri din anul in curs. Pe baza acestei declaratii, veti putea stabili daca doriti sau nu sa fiti platitor de T.V.A. de la inceput.
Acest lucru va poate fi benefic mai ales la inceput, nemaitrebuind sa platiti aceasta taxa pana la atingerea unui plafon specificat in lege. Plafonul impus de lege este de 88.500 euro cifra de afaceri la cursul valutar afisat de B.N.R. din data aderarii.
Astfel, daca intr-un an fiscal depasiti acest plafon, va fi necesar sa urmati procedurile pentru eliberarea certificatului in scopuri de T.V.A..
Deschidere punct de lucru pentru extinderea agentiei imobiliare in alta localitate
Actiunea de inregistrare agentie imobiliara poate fi o afacere de succes, mai ales daca acoperiti un teritoriu mult mai mare. Exista cateva orase in Romania care se dezvolta in fiecare an din ce in ce mai mult precum Clujul, Constanta si asa mai departe. Nu trebuie sa va limitati doar la Bucuresti, unde intr-adevar sunt oportunitati mari in aceasta afacere, putand acoperi mai multe puncte pentru un venit suplimentar.
Deschierea unui punct de lucru este un factor important in activitatea unei societati. Implica anumite investiti si o cercetare de piata amanuntita. Insa, cu o atentie si analiza sporita, puteti sa va depasiti targetul de vanzari pe care l-ati estimat la inceputul anului. Orice societate care functioneaza si detine o cota importanta din piata se poate plafona daca nu se extinde. De aceea, este important sa luati in calcul deschiderea unui punct de lucru sau a mai multora, pentru a exploata toate zonele de interes si cu o dezvoltare majora.
Exista situatii in care economia tarii nu va mai permite sa continuati in punctul de lucru deschis, astfel, oricand doriti si vedeti ca dezvoltarea constructiilor nu mai au aceasi amploare ca la inceput, puteti oricand sa va restrangeti activitatea prin inchiderea punctului de lucru. Pana in momentul in care piata va va permite, veti putea continua desfasurea activitatii dumneavoastra in locul in care ati inceput.
Pretul pentru serviciul de deschidere sau inchidere punct de lucru este de 350 lei + TVA, la care se adauga taxe pentru Registrul Comertului de 128 lei + TVA.
Gazduire sediu social pentru infiintare S.R.L. agentie imobiliara
Actiunea de infiintare S.R.L. agentie imobiliara poate fi realizata rapid de catre expertii nostri din Bucuresti, daca aveti un sediu social bine stabilit.
De multe ori nu este avantajos pentru dumneavoastra sa porniti procedura de infiintare firma agent imobiliar in propria locuinta. Sunt necesare aprobari de la asociatia de proprietari, dar si o crestere semificativa a impozitului pe locuinta. Astfel, venim in intampinarea dumneavoastra cu o foarte buna solutie, atat din punct de vedere economic, dar si al actelor. Firma noastra va poate ajuta in vederea obtinerii unui sediu social pentru a va desfasura activitatea, alegand unul dintre urmatoarele pachete:
Pachet gazduire sediu social Bucuresti 6 luni
400 de lei
+ TVA
Pachet gazduire sediu social Bucuresti 12 luni
550 de lei
+ TVA
Pachet gazduire sediu social Bucuresti 24 luni
950 de lei
+ TVA
Ce sunt incluse in fiecare pachet:
⮚ costul gazduirii este deductibil;
⮚ asistenta la Registrul Comertului;
⮚ primirea notificarilor in caz de corespondenta;
⮚ arhivarea corespondentei timp de 12 luni;
⮚ puteti opta pentru aceste pachete indiferent ca este o firma noua sau doar va schimbati sediul social existent.
Contractul pentru noul sediu social se incheie rapid, in urma unei intalniri la sediul nostru in doar cateva minute. Astfel, veti avea sansa sa demarati cat mai rapid procedurile pentru infiintare agentie imobiliara.
Coduri C.A.E.N. pentru infiintare agentie imobiliara
Codurile C.A.E.N. sunt importante pentru orice tip de activitate doriti sa desfasurati. Este important sa alegeti aceste coduri corect, pentru a functiona legal. Au existat multe cazuri in care in urma unor controale s-a constatat ca firma nu functiona legal din cauza alegerii gresite a acestor coduri. Aceasta eroare va poate suspenda activitatea sau chiar inchide, urmata de sanctiuni destul de mari.
O asemenea procedura este necesara atat pentru infiintare firma agent imobiliar, dar si pentru o societate cu vechime al carui domeniu este diferit de aceasta. In cazul in care aveti deja o societate care activeza in alt domeniu, va fi necesara schimbarea codurilor C.A.E.N. Aceasta procedura va avea loc la Registrul Comertului si va trebui inclusa in actul constitutiv. De asemenea, necesita schimbarea certificatului unic de inregistrare (C.U.I.) daca se modifica obiectul principal de activitate.
Pretul pentru serviciul de schimbare domeniu de activitate firma este de 450 de lei + TVA, iar taxele sunt de aproximativ 250 lei + TVA. In aceste costuri sunt incluse 2 mentiuni.
Compania noastra va poate ajuta sa activati codurile C.A.E.N. corecte pentru firma de agentie imobiliara, daca le aveti deja trecute in actul constitutiv, dar nu sunt autorizate. Este o operatiune necesara, avand in vedere activitatea pe care o desfasurati, pentru a nu avea probleme legale. De aceea, este important ca in timpul actiunii de infiintare firma agent imobiliar sa lucrati cu o firma specializata, care va poate indruma si consulta corect in toate problemele juridice.
Schimbare denumire firma in cazul unei activitati noi
Societatea dumneavoastra pe care deja o conduceti, poate nu va mai aduce aceleasi beneficii ca la inceput. Optiunea de schimbare denumire firma va poate fi benefica in cazul in care doriti sa modificati domeniul de activitate actual.
Cele mai comune motive pentru schimbare denumire firma sunt:
schimbarea activitatii firmei
In cazul in care doriti sa incepeti procedura de inregistrare firma agent imobiliar pe o societate cu vechime, va trebui sa parcurgeti anumiti pasi pentru a functiona legal. Acest lucru implica modificarea numelui, dar si a domeniului de activitate.
alegerea pripita a numelui in momentul inregistrarii acestuia
In momentul actiunii de inregistrare firma agent imobiliar, din cauza lipsei de informare si cercetare a numelui, exista posibilitatea de a nu fi ales un nume corespunzator pentru afacerea pe care o aveti. Denumirea este primul impact pe care un client il are cu firma dumneavoastra, de aceea aceasta trebuie aleasa cu grija si atentie.
nu este usor de retinut
Numele firmei trebuie sa fie usor de retinut si cu impact pentru orice persoana. Trebuie sa fie simplu, scurt si modern, pentru ca posibilii clienti sa il retina cat mai usor.
trendul s-a schimbat si se cere o noua perspectiva
Trendul este important pentru orice afacere . Acesta, de regula este pentru o perioada scurta de timp in care puteti sa il exploatati la maxim. Insa dupa o anumita perioada, cererea clientilor se schimba, astfel si numele poate fi o adevarata problema si provocare.
Dupa alegerea noului nume si verificarea disponibilitatii acestuia la Registrul Comertului, il veti putea introduce in actul constitutiv si in certificatul unic de inregistrare foarte usor, mai ales cu profesionistii din cadrul firmei noastre.
Pretul pentru schimbare denumire firma este de: 400 de lei + TVA. De asemenea, veti avea de achitat si taxa pentru Registrul Comertului de 128 lei + TVA.
Optiunea de infiintare agentie imobiliara este o investitie in viitor
Afacerea cu imobiliarele este una de viitor si de succes. In permananta se dezvolta orase si noi constructii, astfel si clienti pentru a va utiliza aceste servicii vor fi mereu. Si in vremurile mai grele, cand constructiile stagneaza, veti putea ajuta persoane pentru a-si gasi cumparatorii locuintei lor, dar si pentru a-i ajuta sa isi gaseasca una noua.
O agentie de imobiliare poate fi de succes atata timp cat lucrati cu profesionistim pentru a va executa toate documentele la timp si corect. Astfel, va veti putea organiza timpul si atentia catre afacerea de succes pe care ati construit-o.