300,00 lei

  • Posibilitate de infiintare firma magazin online in mod gratuit

  • Beneficiati de consiliere din partea unor experti contabili pentru contabilitate si infiintare firma magazin online

  • Suntem in Bucuresti

Categorie:

Descriere

Alegeti cu incredere serviciul de infiintare firma magazin online

Care este costul total

300 de lei (onorariu) + 200 de lei (notariat) + 128 de lei (taxa Registrul Comertului) = 628 de lei infiintare firma magazin online

Cat dureaza

In doar 4 zile lucratoare puteti avea propria firma pentru magazin online.

De ce acte aveti nevoie pentru infiintare firma magazin online

Trebuie sa puneti la dispozitie cartea de identitate si documentul din care sa reiasa ca aveti dreptul sa gazduiti sediul social (act de proprietate, contract de inchiriere etc.).

In cazul in care nu aveti unde gazdui sediul social, va putem pune la dispozitie acest serviciu, in baza unui onorariu atractiv.

Va putem oferi si contabilitatea

Suntem un partener de lunga durata si va ajutam si cu serviciile de contabilitate magazin online, astfel incat sa va concentrati cat mai mult mult asupra activitatii, lasand actele in grija noastra.

Costurile pornesc de la doar 250 de lei/luna, fiind printre cele mai bune din Bucuresti si Ilfov.

Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de infiintare firma magazin online

Deschidere SRL ecommerce – o solutie pentru viitor

O firma poate fi cea mai buna solutie ca o persoana sa evolueze pe plan profesional. Exista multe idei bune de pus in practica pentru a va mari veniturile considerabil. Insa, chiar si asa fara un plan de afaceri bine pus la punct si o strategie de marketing puternic realizata, sansele de reusita pot fi mici.

In ziua de azi vanzarile online, cat si publicitatea a evoluat foarte mult din cauza influencerilor care, datorita mesajelor si stilului de viata pe care acestia il au, au atras asupra lor fani care le urmaresc activitatea zi de zi. Alaturi de ei puteti incepe o campanie frumoasa si sigura, pentru a va face cunoscuti pe piata. Aceasta metoda de publicitate este adesea intalnita pentru magazinele online. In ultimii ani tot mai multe societati si-au mutat activitatea in online, fiind o sursa mai rapida de vanzare, putand exploata orice colt al lumii.

Un magazin fizic este limitat la zona in care isi desfasoara activitatea, neputand evolua mai mult de atat. In plus, implica costuri mari cu chiria si angajatii suplimentari care au grija de magazin si intampina clientii ocazionali. De aceea, tot mai multe persoane prefera un magazin online, putand fi gestionat de oriunde cu program flexibil, iar impreuna cu o firma de curierat afacerea va avea succes inca de la deschidere. Este important ca in momentul in care ati infiintat un magazin online sa intrati puternic in social media pentru a va face cunoscuti. Datorita tehnologiei care a evoluat in ultimii ani, aproape toate persoanele au conturi pe cele mai importante platforme media, astfel le veti putea prezenta produsele pe care vreti sa le oferiti.

De ce infiintare firma magazin online

Magazinul online este cea mai buna solutie atunci cand vine vorba de vanzarea produselor si serviciilor. Nu mai este necesar sa deschideti un magazin fizic, acesta consumand mult timp si bani pentru un profit limitat. Fiind inscris pe cele mai in voga platforme de socializare, magazinul online va avea expunere totala in intreaga lume. Astfel clienti vor fi foarte multi datorita si traficului intens zilnic pe platformele social media. Costurile de intretinere sunt mult mai mici si vizibilitatea este mai mare.

Tipuri de magazine online

Infiintare firma magazin online drop shipping

Aceasta varianta a luat avant in ultimii ani, fiind o modalitate economica pentru orice business de a patrunde pe piata nationala, cat si internationala. Acest tip de magazin functioneaza foarte simplu, trebuind sa alegeti o platforma online care ofera servicii de drop shipping, nemaifiind necesar sa cheltuiti o suma mare cu stocurile.

Veti avea situl dumneavoastra propriu si veti incarca produsele alese, astfel atunci cand veti avea o comanda, aceasta se va transmite automat producatorului, iar el se va ocupa de gestionarea produsului. Diferenta de pret va fi profitul dumneavoastra in urma vanzarii.

Infiintare firma magazin online stocuri proprii

A doua modalitate ar fi cumpararea propriu zisa a produselor pentru a avea stocul la sediul dumneavoastra. Veti avea nevoie de capital pentru inceput in vederea intregirii stocului, care va aparea in magazinul online.

Un plus fata de varianta de mai sus ar fi timpul de livrare mult mai scurt, datorita produselor pe care le aveti in gestiune.

Pret infiintare S.R.L. magazin online

In momentul in care sunteti decisi pentru a va deschide un business, va trebui sa infiintati o firma, fiind obligatoriu conform legii pentru a putea functiona legal.

Societatea cu raspundere limitata (S.R.L.) este cea mai buna optiune pentru acest tip de afacere. Datorita faptului ca nu este restrictionata din punct de vedere al activitatiilor si al angajatiilor, pe deasupra si riscul in cazul datoriilor se va limita la bunurile firmei.

Serviciul de infiintare S.R.L. magazin online are avantajul sa nu fie necesara o certificare a competentelor profesionale cum se cere in cazul unui P.F.A. (persoana fizica autorizata) sau I.I. (intreprindere individuala).

Societatea noastra din Bucuresti va poate ajuta sa inregistrati firma rapid, fara costuri suplimentare in vederea inceperii activitatii cat mai rapide a idee dumneavoastra de afaceri.

Pretul pentru infiintare firma magazin online este de 300 de lei + taxe (in total aproximativ 628 de lei) si poate fi realizata in termen de 4 zile lucratoare. Va oferim optiunea de a va inregistra firma gratuit (fara plata onorariului) daca achitati pentru minim 3 luni in avans tinerea evidentei contabile. Orice firma are nevoie de un contabil, astfel veti economisi, putand foarte usor sa investiti suma salvata in activitatea pe care o desfasurati.

Un avantaj la infiintare S.R.L. magazin online este acela ca veti putea alege daca doriti sa fiti platitor de T.V.A. sau nu. Totusi, exista un plafon impus de lege de maxim 88.500 euro ( 300.000 Ron ), iar in cazul in care va fi depasit in decursul anului de activitate, va trebui sa modificati actele societatii in vederea eliberarii certificatului pentru colectarea Taxei pe Valoare Adaugata. In cazul in care obiectul de activitate il reprezinta prestarea serviciilor, majoritatea persoanelor opteaza pentru firme neplatitoare de TVA, fiindu-le de mare ajutor.

Cod EORI la infiintare firma magazin online

Un magazin online de multe ori isi procura marfa din afara Uniunii Europene deoarece, in unele cazuri, preturile sunt mai bune, iar produsele in pas cu trendul. Astfel societatea va avea nevoie de un numar EORI pentru a putea tranzita produsele oriunde va fi necesar. Codul EORI a fost creat pentru un control mai bun la vama, in vederea tranzitarii produselor mai rapida si mai usoara.

Pentru un magazin online este esential sa poata vinde produse unui public cat mai larg, astfel si veniturile si succesul afacerii va creste. Cu ajutorul acestui cod veti putea depasi granitele Uniunii Europene, pentru a satisface si clientii mai indepartati, nu doar cei ai U.E.

Pretul pentru obtinerea codului / numarului EORI pentru persoanele fizice si juridice este de 300 de lei si poate fi inregistrat rapid in doar 24-48 de ore. Forma codului EORI pentru companii incepe cu RO (tara de origine a societatii) urmata de codul unic de indentificare care se regaseste in certificatul unic de inregistrare al firmei (C.U.I.)

Va oferim recomandarea noastra pentru solutia tehnica de ecommerce

Schimbare denumire firma actuala in loc de inregistrare firma noua pentru magazin online

Numele unei firme este foarte important, de aceea trebuie sa aveti in vedere ca respecta toate cerintele publicului. Mai ales in cazul unui magazin online va fi necesar un nume cu rezonanta si in trend, ca persoanele sa il poata retine usor si sa fie atrasi de noul magazin.

Schimbarea denumirii / numelui unei firme se realizeaza deseori in cazul in care aceasta are vechime si isi schimba domeniul de activitate sau daca numele a fost ales in graba si nu atrage publicul tinta. Mai ales tinerii, care sunt si cei mai mari cumparatori online, cauta magazine cu denumiri impresionante pentru achizitia diverselor produse.

Pretul pentru acest serviciu este de 350 de lei si poate dura pana la 4 zile lucratoare.

Contabilitate in urma serviciului de inregistrare firma vanzare online

Contabilitatea unui magazin online este importanta pentru a gestiona volumul de acte pe care le emiteti sau primiti in fiecare luna. Pe baza unei gestiuni corecte, puteti investii in alte produse sau deschiderea unui nou magazin online, dar pe alta nisa. Astfel recomandam sa lucrati cu profesionisti pentru a nu intampina probleme pe tot parcursul activitatii.

Un contabil expert trebuie sa fie la curent cu toate modificarile din lege si sa consulte clientul in vederea luarii celor mai bune decizii. Astfel, firma noastra din Bucuresti a conceput cateva pachete pentru a scapa de aceasta grija lasand pe seamana noastra sa raportam contabilitatea in timp util la institutiile abilitate.

Pe langa contabilitate ne putem ocupa si de angajatii din cadrul firmei pe care o aveti. Pretul pentru serviciul de salarizare personal incepe de la 50 de lei per luna si contine toate modificarile si adaugarile care pot aparea in timp, cat si calcularea concediilor, realizarea statelor de plata si transmiterea toturor informatiilor la Inspectoratul Teritorial de Munca (I.T.M.) prin Revisal fara intarzieri pentru a evita penalitatile.

Un magazin online are nevoie de un site. Acesta va gazdui, precum un magazin fizic, produsele dumneavoastra. Un website trebuie sa fie intuitiv si sa contina toate informatiile produselor pe care le vindeti. Pozele acestora trebuie sa facute cat mai clare si la o rezolutie cat mai buna, iar pagina de web sa dispuna de multiple modalitati de plata pentru a usura achizitia efectuata de client.

Gazduire sediu social pentru infiintare firma magazin online

La infiintare firma magazin online, veti avea nevoie de un spatiu pentru a putea inregistra noua societate. Propriile apartamente nu mai sunt o solutie viabila, deoarece tot mai multe persoane intampina probleme cu acordurile de la vecini sau asociatia de proprietari si cu impozitele mari, care vor fi adaugate in cazul inregistrarii firmei in locuinta personala.

Astfel, societatea noastra din Bucuresti a dezvoltat cateva pachete pentru a facilita inregistrarea unei firme cat mai rapida. Contractele de gazduire se pot realiza in cateva minute la sediul nostru si puteti activa in locatia stabilita atat timp cat veti dori.

Pachete pentru gazduire sediu social firma magazin online:

Gazduire sediu social Bucuresti 6 luni

300 de lei

Gazduire sediu social Bucuresti 12 luni

500 de lei

Gazduire sediu social Bucuresti 24 luni

800 de lei

Alte beneficii care intra in aceste pachete:

Schimbare domeniu de activitate catre magazin online

Nu este necesar sa infiintati o firma noua daca aveti deja una existenta. Cu ajutorul nostru puteti schimba domeniul de activitate pentru inregistrare firma vanzare online. Astfel, alegand codurile C.A.E.N. care sa se potriveasca perfect cu noua activitate veti putea desfasura comertul online fara probleme.

Pretul pentru schimbarea domeniului de activitate este de 450 de lei si se realizeaza in termen maxim de 4 zile lucratoare. Suplimentar, mai sunt de achitat aproximativ 250 de lei pentru taxe. Costurile sunt valabile pentru 2 mentiuni.

Decizia de infiintare firma magazin online este in favoarea viitorului comertului. Deja multe persoane au inceput sa vada acest lucru si de aceea in utimii ani piata vanzarilor online s-a dublat.

Ce pasi trebuie sa indepliniti pentru a avea succes in ecommerce

Orice afacere are nevoie de cateva puncte clare bine stabilite pentru a avea succes. Mai ales la inceput, drumul poate fi greoi daca nu sunt aplicate cu strictete unele dintre urmatoarele obiective:

Inregistrare firma magazin online

Inregistrarea unei firme este importanta pentru a incepe comertul online. Un S.R.L. este cea mai buna optiune pentru acest tip de afacere. Se realizeaza rapid, cu un minim de acte si nu are limite cand vine vorba dezvoltarea acesteia.

Cercetarea pietei

Inainte de ceilalti pasi, trebuie sa gasiti produsele care vi se potrivesc cel mai bine, dar care si piata le cere. Un studiu riguros in online, va va da toate datele necesare pentru a fi pregatit pentru urmatorul pas. Trendul este intr-o continua miscare si mai ales in ultimii ani se schimba foarte des, astfel si produsele sau serviciile oferite vor trebui sa tina pasul cu schimbarile din piata.

Promovare companie comert electronic

In comertul online, promovarea este punctul central al afacerii dumneavoastra. Una dintre cele mai mari sume pe care le-ati stabilit in planul de afaceri va fi pentru marketing. Mai ales la inceput de drum, va fi greu sa va faceti cunoscuti. Astfel, prin Google Ads sau social media, ori cu ajutorul unor influenteri, veti putea creste vanzarile rapid, chiar din prima luna. Vizibilitatea este cuvantul cheie pe care il cautati.

Plan de afaceri pentru vanzare online

Planul de afaceri este vital pentru orice firma. Trebuie realizat la inceput pentru a sti de ce buget dispuneti, estimarea vanzarilor, cheltuielile lunare si mentenanta site-ului, pentru a fi pregatit la fiecare pas de anumite probleme pe care le puteti intampina.

Construiti-va o echipa pentru infiintare firma magazin online

O afacere de succes are nevoie si de o echipa in spate. Ca administrator va fi greu sa gestionati totul singur si la timp. Astfel echipa noastra este pregatita sa va ajute sa rezolvati problema gestionarii actelor din cadrul firmei, pentru a avea timp mai mult pentru promovare, vanzare si livrarea produselor. Lucrand cu profesionisti veti stii exact in ce statiu se afla firma dumneavoastra dar si cum o puteti imbunatatii.