250,00 lei + TVA

  • Posibilitate de infiintare gratuita a agentiei imobiliare

  • Contabilitate agentie imobiliara efectuata de experti contabili

  • Suntem in Bucuresti

Descriere

Alegeti cu incredere serviciul de contabilitate agentie imobiliara

Care sunt costurile

Pentru contabilitate agentie imobiliara veti avea de achitat in functie de volumul de operatiuni contabile:

Ce servicii sunt incluse

Va recomandam sa aduceti documentele pentru contabilitate agentie imobiliara in primele 5 zile ale lunii.

Puteti beneficia de serviciul de salarizare personal impreuna cu cel de contabilitate agentie imobiliara

Pentru evidenta contabila a salariatilor onorariile pornesc de la 50 de lei/luna si beneficiati de urmatoarele:

Va oferim si infiintarea unei firme noi

Daca doriti sa fiti antreprenor si intr-o alta companie, va ajutam cu infiintarea acesteia:

Contactati-ne si ne vom ocupa cat mai repede de procesul de contabilitate agentie imobiliara

Va propunem serviciul de contabilitate agentie imobiliara pentru a va sustine in afaceri

Anul acesta este momentul ideal pentru ca veniturile dumneavoastra sa inceapa sa creasca cu ajutorul unei afaceri pe care de mult timp ati amanat-o. Este o solutie buna pe care multi romani au inceput sa o abordeze pentru un venit suplimentar sau sa renunte la jobul actual si sa isi indeplineasca visul.

Infiintarea unei firme, mai ales ca incepator, nu este usoara neavand experienta in acest domeniu. Sunt multe acte si cunostinte pe care le veti invata pe parcursul activitatii dumneavoastra, dar impreuna cu o firma specializata pentru realizarea diverselor acte din cadrul noii entitati alese, veti trece mai usor aceasta perioada de acomodare.

Una dintre cele mai bune idei de afaceri care s-a dovedit ca functioneaza cu un risc mic si cu o investite modesta este agentia imobiliara. In ultimii ani, constructiile au inceput sa fie din ce in ce mai dese pe tot teritoriul Romaniei, astfel si nevoia oamenilor de a contracta o agentie imobiliara a crescut. Este adevarat, sunt multe agentii de imobiliare, dar intotdeauna va fi loc pentru acest tip de afacere.

Pentru inceput, va puteti inainta ofertele marilor dezvoltatori, acestia cautand mereu firme care sa ii ajute sa vanda cat mai repede noile constructii.

Pe langa ansamblurile rezidentiale si cartierele de vile care sunt la mare cautare in ziua de astazi, si apartamentele din blocurile mai vechi se vand si se cumpara foarte des, putand profita si de aceasta oportunitate.

Astfel, alegand acest domeniu de activitate va trebui sa urmati anumite proceduri pentru ca activitatea sa functioneze legal, cu putina munca din partea dumneavoastra in privinta actelor si sa fiti informat corect in legatura cu cele ce vor urma.

Preturi contabilitate agentie imobiliara

Serviciul de contabilitate agentie imobiliara este o ramura importanta a societatii. Indiferent de tipul de afacere, veti avea nevoie de un contabil pentru a va ajuta sa gestionati mai bine situatia firmei, cheltuieli si venituri, dar si pentru a transmite in timp util autoritatilor competente actele. Pentru o persoana care abia acum a intrat in aceasta aventura a afacerilor este o modalitate foarte buna de a contracta o firma specializata pentru toate operatiunile contabile si nu numai.

Avem pachete diferite pentru contabilitate agentie imobiliara, cu grija concepute pentru a va fi cat mai benefice din punct de vedere financiar:

Pe langa contabilitate firma agent imobiliar, va fi necesar un pachet pentru angajatii dumneavoastra pentru a le putea gestiona mai bine actele lunare, statele de plata, impozitele, calcularea concediilor si alte modificari ale contractului de munca. Pretul pentru salarizare personal porneste de la 50 de lei per luna si cuprinde toate operatiunile lunare inclusiv trasmiterea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca (I.T.M.) prin Revisal.

Impozitele aferente unui angajat sunt urmatoarele:

O firma specializata va poate ajuta sa intelegeti mai bine anumiti pasi, dar si sa gestionati mai bine afacerea. Sunt multe acte care deseori se schimba si pot deveni o problema si un stres in plus.

Ne puteti contacta daca doriti sa colaborati cu membri in Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.

Infiintare S.R.L. agentie imobiliara

Primul pas pe care trebuie sa il faceti pentru a incepe activitatea dumneavoastra este sa infiintati o entitate juridica, astfel incat sa functionati conform legilor in vigoare. Cele mai multe persoane aleg societatea cu raspundere limitata S.R.L. deoarece aceasta este o solutie buna privind actele, dar si  luand in considerare raspunderea asociatilor. Se infiinteaza rapid in doar 4 zile, iar pretul pentru acest serviciu este de 350 de lei + TVA (se adauga taxele de 128 de lei + TVA pentru Registrul Comertului si 200 de lei + TVA pentru notariat). Veti avea nevoie sa depuneti capitalul social de minim 1 leu / asociat si de dovada ca dispuneti de un spatiu pentru gazduirea sediului social.

Va oferim posibilitatea de a infiinta firma gratuit fara alte costuri din partea noastra. Ca orice companie, veti avea nevoie de un contabil autorizat sa se ocupe de contabilitate S.R.L. agentie imobiliara. Iar preturile noastre sunt foarte atractive. Astfel, platind in avans serviciul de contabilitate agentie imobiliara pe o perioada de 3 luni, noi va vom ajuta sa va infiintati noua societate fara a mai achita onorariul pe care il percepem de obicei (ramanandu-va taxele pentru notariat si Registrul Comertului). Acest pachet a fost conceput pentru a va ajuta mai ales la inceput de drum pentru a evita anumite cheltuili suplimentare, putand investii banii in altceva mai important.

In mometul infiintarii unui S.R.L. autoritatile vor cere o dovada a spatiului unde va functiona societatea. De multe ori, aceasta este o problema pe care ii face pe multi sa renunte, neavand un spatiu disponibil sau taxele foarte mari. In ultimii ani, datorita problemelor de infiintare a entitatiilor juridice de orice fel, am conceput cateva pachete pentru a va ajuta sa iesiti din acest impas, beneficiind de preturi atractive.

Pachete pentru gazduire sediu social agentie imobiliara:

Alte beneficii care intra in aceste pachete:

Gazduirea unui sediu social este obligatorie pentru a infiinta o firma si este o alternativa buna din punct de vedere al costurilor fata de un apartament, unde corespondenta dumneavoastra poate ajunge pe mainile vecinilor.

Echipa noastra din Bucuresti este gata sa va fie alaturi, fiind la zi cu toate modificarile din legislatie.

Cu ajutorul consultantiilor nostri, ne vom asigura ca veti lua o decizie buna pentru firma dumneavoastra in vederea atingerii potentialului maxim.

Contabilitate agentie imobiliara platitoare sau neplatitoare de T.V.A.

In momentul infiintarii unei societati comerciale, veti avea de ales daca doriti sa deveniti platitor de T.V.A. sau nu inca de la inceput. Acest artificiu va este benefic pentru a scapa pe o anumita perioada de plata acestei taxe. Daca considerati ca afacerea dumneavoastra va avea o cifra de afaceri mai mare decat plafonul impus de lege ( 88.500 euro – 300.000 Ron ), atunci puteti opta direct pentru a deveni pe loc platitor de T.V.A.. In cazul in care veti trece o suma mai mica, atunci veti functiona ca neplatitor de T.V.A., iar in cazul depasirii va fi necesar sa modificati si sa cereti emiterea certificatului in scopuri de T.V.A..

Avantaje contabilitate agentie imobiliara PLATITOARE de TVA

➡ incasarea diferentei de T.V.A. colectat – dedus – exista optiunea de a face o cerere de recuperare a T.V.A. -ului in cazul in care ati acumulat o suma mai mare. (nu exista limita valorica);

➡ puteti incasa un tarif mai mare atunci cand lucrati cu persoane juridice platitoare de TVA si care fac analizele de costuri tinand cont de preturile fara Taxa pe valoare adaugata.

Avantaje contabilitate agentie imobiliara NEPLATITOARE de TVA

➡ ca neplatitor de T.V.A. nu trebuie depuse declaratii si nu trebuie platita diferenta de T.V.A. colectat la vanzare si achizitie;

➡ puteti avea anumite restrictii in privinta contractelor incheiate cu alte societati care sunt platitoare de T.V.A.

Aceasta taxa pe valoare adaugata trebuie trecuta in facturile si bonurile pe care firma dumneavoastra le emite, iar taxa pentru o agentie de imobiliare este de 19%.

Deschidere punct de lucru / inchidere punct de lucru

Dezvoltarea este punctul cheie intr-o afacere, de aceea pentru a va mari veniturile este bine sa luati in considerare extinderea serviciilor dumneavoastra. Nu doar in Bucuresti se construieste masiv sau exista cerere pentru serviciile unui agent imobiliar. In ultimii ani, mai multe orase din Romania s-au dezvoltat rapid, fiind un bun prilej de a profita de ocazie. Cluj, Timisoara, Oradea si multe altele sunt printre principalele obiective pe care trebuie sa le aveti in vedere pentru a le exploata la maximum si a deschide un punct de lucru.

Cu ajutorul nostru putem grabi procedurile pentru a va incepe activitatea cat mai repede oriunde doriti.

Cele mai importante motive pentru a va deschide un punct de lucru sunt:

Pe baza acestor avantaje marile companii au reusit sa ajunga la un nivel foarte crescut, intelegand din start necesitatea extinderii. Este esential mai ales in acest domeniu sa fiti cat mai aproape de clienti pentru a le oferi serviciile dumneavoastra.

Sunt cazuri in care economia tarii sau din alte motive nu mai puteti sa continuati activitatea dintr-un punct de lucru. Va putem ajuta si in aceasta privinta pentru a va regrupa afacerea, pana cand piata va permite din nou reluarea activitatii in locatia dorita.

Pretul pentru acest serviciu este de 350 RON + TVA, iar taxa pentru Registrul Comertului este de 128 lei + TVA. Durata de solutionare este de aproximativ 3 zile lucratoare.

Cu ce poate sa va ajute o firma de contabilitate agentie imobiliara

Societatea noastra din Bucuresti va poate ajuta pe multe planuri pentru a va face viata mai usoara. Pe langa serviciile mai sus mentionate va mai putem solutiona si urmatoarele documente, bineinteles dupa caz:

Schimbare domeniu de activitate

O firma cu vechime a carei activitate doriti sa o schimbati pentru a putea activa in domeniul imobiliarelor este obligatoriu conform legii. O firma cu vechime este mult mai benefica pentru dumneavoastra, avand deja un istoric putand accesa mai usor credite pentru dezvoltare. Pentru a va transforma vechea firma in agentie imobiliara, va trebui sa modificati anumite puncte cheie din actul constitutiv si certificatul unic de inregistrare (C.U.I.).

Codurile C.A.E.N. sunt foarte importante in acest proces, fiind esential sa fie alese corect pentru a functiona corect. Nu este simplu, multe dintre acestea fiind asemanatoare intre ele, putand gresi foarte usor, iar probabilitatea de a fi sanctionat este foarte mare. Experienta si diversitatea clientilor nostri ne-au ajutat pe tot parcursul anilor sa devenim cat mai buni pentru dumneavoastra. Va suntem alaturi sa alegeti cel mai bun cod principal, dar si cele secundare pentru a evita suspendarea activitatii.

Onorariul pentru acest serviciu este de 450 de lei + TVA si se poate solutiona in termen maxim de 4 zile lucratoare de la depunerea documentatiei. De asemenea, vor trebui achitate si taxele incepand de la 250 lei + TVA. Preturile sunt valabile pentru maxim 2 mentiuni.

Schimbare denumire firma

Numele unei societatii este foarte important, de aceea acesta trebuie sa exprime seriozitate, calitate si sa fie usor de retinut.

Cele mai comune trei motive pentru schimbarea denumirii societatii sunt:

Se vor face modificari in toate actele societatii (actul constitutiv, certificatul unic de inregistrare si certificatul de inregistrare in scopuri de T.V.A.) pentru a fi introdusa noua denumire urmand ulterior sa instiintati autoritatiile cu care lucrati de schimbarea facuta.

Pretul pentru acest serviciu este de 400 RON + TVA si poate fi realizat in termen de 4 zile lucratoare.

O agentie imobiliara poate deveni sursa dumneavoastra principala de venit. In afaceri timpul este pretios, iar oportunitatiile nu apar atat de des precum ati crede. Firma noastra din Bucuresti este gata sa va ajute inca de la inceput sa demarati afacerea si sa aveti un control sigur al tuturor actelor pe care le aveti de realizat.

Este mai usor sa lucrati cu specialisti, astfel veti evita eventualele penalizari in cazul unor controale. Veti avea timp mai mult pentru afacere, dar si pentru a fi alaturi de familie, decat sa umblati la diverse institutii dupa anumite acte necesare.